Designvirksomhed corona-tilpasser og fordobler bundlinjen
Investeringer præger bundlinjen hos design- og møbelvirksomhed
3 Days of Design – tilpasset med nye datoer og digital platform
Designvirksomhed med rekordregnskab: Bundlinjevækst på 60 procent
Formex reportage: Lind DNA vil forføre svenskerne med koncept og historie
Designbrand åbner nyt showroom i hjertet af København
Belysningsgigant med tocifret millionresultat trods stor tilbagegang
Sofacompanys succes blev skabt online – nu er fokus på ekspansion af fysiske kundeoplevelser
3 Days of Design triumferede på ny, men hvilken retning ønsker festivalen at gå i?
Make Nordic: ”Vi sælger ikke blot møbler – vi sælger drømme”
Formel A: ”Drømme er der nok af, og det er i sidste ende dem, der driver os”
I et showroom præsenterer du ikke dine produkter – du præsenterer dit brand
Møbelbrand går fra overskud til underskud i nyt regnskab
Trods økonomisk tilbagegang glæder Gubi sig over et år med vokseværk
F&H Group: Den amerikanske drøm bygger på en gennemarbejdet strategi
Ambitiøse Ambiente overvandt utilfredse lokoførere og forsigtige indkøbere
Møbelbrand åbner nyt showroom i hjertet af København
Tag med når den skandinaviske design-elite mødes i Oslo
Dansk designbrand proklamerer opsigtsvækkende bofællesskab
Flot fremgang hos DK3: "Vi har været i stand til at agere hurtigt"
F&H Group: "Vi træder på bremsen og på speederen på samme tid"
"Vi har investeret i fremtiden, og det har skabt et ganske lille minus"
Horisonten udvides: Flere danske brands åbner internationale showrooms
3 Days of Design cementerede sin status som toneangivende festival-favorit
Grøn investering har kostet dyrt og skabt omsætningsrekord
Trends & Traditions udstillerportræt: Normann Copenhagen
Bedste omsætning i 150 år for dansk designvirksomhed
Reportage: Stockholm Furniture Fair og Stockholm Design Week
Dansk designbrand åbner ny flagship store og to butikker
Konkursramt møbelkæde har 400 ventende kreditorer i kulissen
Society of Lifestyle slår dørene op til nyt hovedkontor
Fritz Hansen åbner endnu et showroom syd for grænsen
Eventportræt: Mads Holm Rabjerg, Head of Product Development, Carl Hansen & Søn
Køkkenkæde åbner seks nye butikker i Danmark og planlægger 24 mere på verdensplan
Ikonisk arkitekt og designvirksomhed præsenterer ny serie i alternative træsorter
”Når du satser på dit eget showroom, gør du dig mere umage”
Louise Roe: ”Design skal være surt, sødt, salt og bittert”
Dansk livsstilsbrand præsenterer nyt hovedkvarter og nyt regnskab
Midtjysk tekstilvirksomhed åbner yderligere showrooms i USA
Dansk interiørfirma åbner første showroom i Tyskland
Massiv vækst, ekspansion og særkollektion - der er masser at fejre på sofabrandets runde fødselsdag
Profil forlader posten efter mere end 20 år i branchen
Møbelproducent præsenterer positivt regnskab i en uforudsigelig tid
Møbelbrand rykker ind i København og opruster med erfaren indretningsprofil
Er København for alvor blevet en designdestination?
Designbrand har flere millioner på bunden for første gang
Paper Collective sætter kunst i gadehøjde med nyt udstillingsrum
Møbelbrand markerer vækststrategi: Åbner første kinesiske showroom
Belysningsbrand vækster igen: ”Et både uforudsigeligt og meget positivt år”
Køkkenbrand med ny flagskibsbutik: Vil mingle med eliten i møbel- og interiørbranchen
Udstillere gør status: ”Bedste 3 Days of Design til dato”
En farveeksplosion på kontoret og et alsidigt hovedkvarter: Nye lokationer poppede op under 3 Days of Design
3 Days of Design-reportage: Førstegangsudstilleren, det garvede ikon og kulturinstitutionen
Nye udenlandske showrooms skal styrke F&H Groups brands
Ferm Living udvider med tysk organisation, showroom og kontor
Designkoncern åbner butikker: Først København, så Milano og New York
DDcated bliver det største designhub under 3 Days of Design
Nyetableret lampebrand åbner showroom i hovedstaden
Efter rekordår: Familievirksomhed udvider hovedkontor
Køkkenvirksomhed med aggressiv vækstplan: Åbner flere danske showrooms
Skagerak udvider: ”USA skal være halvdelen af vores forretning”
Montana Furniture på opkøb: Vil styrke profil på kontraktmarkedet
Reform: ”USA er et meget oplagt, og ikke mindst attraktivt marked for alle”
Lampebrand indgår samarbejde med Roskilde Festival
Møbelhus åbner dørene i Aarhus med erfaren butikschef
Inventar- og møbelsnedkeri vokser ud af eksisterende rammer - og flytter ind i nye
Efter vild vækst: Møbel- og interiørforhandler under konkurs
Rullende showrooms hitter: Interiørbrand kører af sted igen
Sådan tilpasser Bloomingville sig og gør klar til 2021
Creators Community: Jore Copenhagen, Click’n Tile & Bosphorus Jewelry
Først blev hjælpepakken betalt tilbage og nu udbetales bonus hos livsstilshus
Kvik, Massimo Copenhagen og By Lassen oplever vækst i coronatider
Møbelproducent slår dørene op til sit første showroom
Bundlinjen øges med flere millioner hos lampebrand
Belysningswebshop vækster: Fem nye markeder på under ét år
Designikon inviterer modevirksomhed med ind i omdannet showroom
Møbelvirksomhed og modebrand indgår kreativt samarbejde
Erik Jørgensen lukker fysisk showroom og åbner digitalt
Status fra udstillere: Sådan oplevede vi 3 Days of Design
Livsstilsunivers oplever for første gang fald i aktivitetsniveauet - omsætningen ligger dog stadig på et trecifret millionbeløb
Bloomingville 20 år: ”Vi vil blive ved med at introducere nye brands og kategorier”
2have: ”Vi ville vise, at vi stadig var der for kunderne”
Onecollection åbner nyt House of Finn Juhl-showroom
Forhandler af designlamper introducerer både fysisk og digital showroom-rute
Hübsch: ”En krise som denne giver mere tid til nye projekter”
Tre agenter slår sig sammen i pop-up showroom i København
Umage: ”Det er en oplagt mulighed at bruge vores mobile showroom under Covid-19”
Tidligere Kop & Kande-direktør sætter sig i en ny direktørstol
Getama: Fra madrasfabrikant til verdenskendt møbelproducent
Erik Jørgensen Møbelfabrik: ”Det er gået væsentligt bedre under krisen end forventet”
Status fra Aytm: ”Bag enhver tordensky gemmer solen sig”
Showrooms giver plads til fordybelse: Erik Jørgensen
Rapport: Møbelbranchen er kommet stærkt igen efter finanskrisen
Society of Lifestyle - ”Nysgerrigheden er drivkraften”
Reportage: Formland samler den danske designbranche
Rekordoverskud: Witt har succes med ny produktgruppe
Nyt showroom med fokus på interiør slår dørene op i Aarhus
3 Days of Design: "Vi er stolte af at have mere end 150 udstillere med"
Nyt brand præsenterer debutkollektion under 3 Days of Design
Ejerskifte: Adm. direktør overtager familieejet møbelhus
Mads Arlien-Søborg: Alt i 2019 handler om oplevelser
2 danske webshops: Om at skabe identiteten for en succesfuld butik online
Ikea-byggeri på pause, Sonos i samarbejde med Hay og Indretningsfabrikken med anden Gazelle
Nyt møbelbrand satser på hurtig ekspansion og faste priser
Klassikere i London, Montana indretter konceptbutik, FDB Møbler åbner på Fyn
Maison & Objet reportage: Ferm Living inspirerer butikkerne
Køkkenbrands udvider, ny dansk designuge og dansk-japansk samarbejde
WGSN update: 5 trends til haven og udelivet AW 18/19
I denne uge præsenterer Lind DNA sit nye permanente showroom på Toldbodgade i København. Showroomet skal øge brandets tilstedeværelse både for danske og udenlandske kunder.
Det har længe været et stort ønske for Lind DNA at åbne et showroom, som kan danne rammen for events, presse, danske og udenlandske kunder og designelskere. Nu kan virksomheden altså inden længe slå dørene op den 23. maj.
”Vi åbner dørene til vores nye showroom samtidig med, at 3 Days of Design løber af stablen i København. Alle er naturligvis velkommen til at komme forbi og se vores produkter, der er designet med recycled læder som det bærende element,” udtaler designer og indehaver Preben Lind i en pressemeddelelse.
Med det 200 kvadratmeter store showroom håber Preben Lind, at virksomheden opnår en mere synlig tilstedeværelse for både danske og udenlandske kunder, presse og influencers.
Showroomet har beliggenhed lige ved Amalienborg på Toldbodgade i København. Udover åbningen af det nye showroom i København, så har Lind DNA også byggeprojekter i gang i Aarhus.
”Vi bygger et nyt domicil i Aarhus, der står klar til indflytning i slutningen af 2019,” fortæller den aarhusianske direktør, der allerede fire gange på seks år har måttet udvide virksomhedens fysiske rammer for at få plads til den forøgede vækst.
Preben Lind og resten af Lind DNA-teamet åbner det nye showroom med champagne torsdag den 23. maj kl. 10.