Børnebrand etablerer nyt hovedkontor og lukker Aarhus-butik

Det danske børnetøjsmærke har valgt at lukke sin butik i Aarhus, da man åbner nyt…

Maison&Objet sætter ekstra fokus på kontraktmarkedet

Maison&Objet har oplevet en stigning i besøg af arkitekter, der arbejder med projekter…

Børnebrand etablerer nyt hovedkontor og lukker Aarhus-butik

Det danske børnetøjsmærke har valgt at lukke sin butik i Aarhus, da man åbner nyt…

Maison&Objet sætter ekstra fokus på kontraktmarkedet

Maison&Objet har oplevet en stigning i besøg af arkitekter, der arbejder med projekter…

Væksteventyret fortsætter hos Basic & More

Den danske butikskæde Basic & More har fået succes med at sælge boligtilbehør og…

Millionunderskud hos endnu et Frantz Longhi-selskab

Endnu et Frantz Longhi-selskab kan fremvise tiltagende røde milliontal på bundlinjen.


Millionunderskud hos endnu et Frantz Longhi-selskab

Endnu et Frantz Longhi-selskab kan fremvise tiltagende røde milliontal på bundlinjen.

Hay med stort millionoverskud trods tilbagegang

Selvom Hay er gået tilbage i deres seneste regnskab, kan designvirksomheden stadig glæde…

Bundlinjen daler, mens omsætningen øges i milliard-regnskab fra Jysk

Jysk går tilbage på bundlinjen, men oplever fremgang i omsætningen. Samtidig kan…

Stort millionoverskud trods tilbagegang for designvirksomhed

Selvom den danske møbel- og designvirksomhed tager et dyk i deres seneste regnskab, kan…



Dansk designbrand til børn vinder design award

Det danske børnebrand har netop vundet en German Design Award 2024 i møbelkategorien.

Dansk designvirksomhed udvider ejerkredsen

Der er aktuelle ændringer i ejerstrukturen hos designvirksomheden, hvor firmaets…

Børnebrand etablerer nyt hovedkontor og lukker Aarhus-butik

Det danske børnetøjsmærke har valgt at lukke sin butik i Aarhus, da man åbner nyt…

Væksteventyret fortsætter hos Basic & More

Den danske butikskæde Basic & More har fået succes med at sælge boligtilbehør og…



“Vores succes bunder i, at vi er tro mod vores identitet”

Designbrandet New Works har opnået stor popularitet med deres belysningskollektioner. Men…

Sofacompany: Turde før de fleste

Sofacompany er kendt for sine populære designsofaer til overkommelige priser. Og så er…

Karup Design: Blev rent digital efter 50 år på markedet

Karup Design er blevet transformeret fra offline møbelvirksomhed til online-leverandør.…

Louise Roe: ”Design skal være surt, sødt, salt og bittert”

Da Louise Roe valgte at starte egen virksomhed, var det ud fra et ønske om at dyrke sin…



Belysning: 5 forskellige lampetrends 2024

pej gruppens trendredaktør sætter fokus på fem forskellige lampetrends, der markerer sig…

4 key trends til foråret og sommeren 2024

pej gruppens trendteam stiller skarpt på fire essentielle nøglefarver, teksturer,…

Vi løfter sløret for efterårets og vinterens 4 nøglefarver

I AW 24/25-sæsonen møder vi en forbruger, der ønsker at tage kontrol i en omskiftelig…

Få blomster- og planteinspiration til farverige 2024

I 2024 møder vi en forbruger, som igen er klar til farvestrålende plante- og…

Hold dig opdateret

Tilmeld dig nyhedsmailen

  • Dette felt er til validering og bør ikke ændres.

De abonnerer på 365DESIGN

Se alle udgaver af 365DESIGN

Branchebladet 365DESIGN udkommer fire gange årligt. Læs alle artiklerne fra tidligere og den aktuelle udgave her.

Hold dig opdateret

Tilmeld dig 365DESIGNs nyhedsmail, få relevante nyheder fra design-, møbel- og interiørbranchen, og bring dig selv og dine kollegaer i front med den nyeste viden.

  • Dette felt er til validering og bør ikke ændres.

Det siger abonnenterne

Lars Lyse Hansen

”Vi bruger 365DESIGN til at holde os opdaterede på designbranchen generelt. Mediet har gode artikler med dybde, som er professionelt skrevet. Vi ser 365DESIGN som en troværdig kilde til viden.”

– Lars Lyse Hansen
CEO, Bolia

Daniel

”Hos Hübsch benytter vi os primært af 365DESIGNs nyhedsbrev og de artikler, der nævnes her. Det giver os en rigtig god indsigt i vores branche med relevante artikler samlet et sted. 365DESIGN for os er lige så meget et talerør, hvor vi som virksomhed i samarbejde med 365DESIGN indimellem kan være med til at sætte fokus på vigtigt områder i branchen.”

– Daniel Henriksen
Sales & Marketing Director, Hübsch A/S

“At følge med hos 365DESIGN giver mig mulighed for at få indsigt i forbrugeradfærd, trends og livsstil. Jeg læser altid brandportrætter og opdateringer fra messer. Jeg læser ligeledes trendartikler, og holder mig derigennem opdateret på kommende sæsoners farver og materialer. Netop dette er for mig rigtig vigtigt. Jeg tager på messer og inspirationsture rundt i Europa, men det er godt også at få en anden vinkel på de ting, som man ser. Det kan være med til at be- eller afkræfte, den retning man arbejder i.”

– Lone Bødker Pedersen
Product Manager, Nordlux 

”Som projektleder på Formland er 365DESIGN og specielt nyhedsmailen det vigtigste redskab til på daglig basis at holde mig ajour med den branche, som vi befinder os i.

Det samme gælder for vores sælgerteam, som aktivt bruger nyhederne i deres dialog med kunderne, og måske ligefrem finder nye leads til deres salgsarbejde.

Branchebladet er til fordybelsen og nysgerrigheden på branchen, og går flittigt på rundtur i hele vores team.”

– Flemming Andersen,
Projektleder, Formland