Bolia åbner en af designkædens største flagskibsbutikker, på Avenue Louise i Bruxelles, og markerer et travlt efterår med åbninger i både Tyskland, Frankrig, Belgien og Norge.

’See, smell, hear, touch & taste,’ er overskriften for den kreative indretning af Bolias nye butik i Bruxelles, som skal give kunderne en unik oplevelse. Med indretningen skal kunderne få følelsen af nordisk natur kombineret med en luksuriøs urban livsstil.

”Vi elsker at udforske kreativiteten – både i vores eksklusive designkollektioner, men også i måden at tænke butikker og global nethandel på,” uddyber CEO, Lars Lyse Hansen, i en pressemeddelelse, og fortsætter:

”Vores nye store butik i Bruxelles er netop et godt eksempel på den rejse, vi er på som designvirksomhed.”

Med 55 butikker, webshops i 27 lande og mere end 400 forhandlere i 44 lande verden over er Bolia repræsenteret bredt på det globale marked. I januar udtalte Lars Lyse Hansen om strategien:

”Vi har nu for syvende år i træk haft tocifrede vækstrater, men vores globale potentiale er stadig uendeligt stort.”

Tidligere på året slog Bolia dørene op til sin første flagskibsbutik i Paris, og væksteventyret fortsætter dette efterår med åbninger i både Tyskland, Frankrig, Belgien og Norge.

I forbindelse med åbningen af butikken i Bruxelles præsenterer Bolia også den seneste kollektion, skabt i samarbejde med udvalgte internationale designere.