Seneste artikler
12. juni 2025
Ungt brand med gamle rødder: Audo Copenhagen kortlægger nye vækstmål
Med tilgangen af Lars Hardboe Galsgaard som ny mand i spidsen for Audo Copenhagen er den danske designvirksomhed i gang med at udarbejde en ny vækststrategi…
12. juni 2025
Forbrug med formål – hvorfor og hvad betyder det?
Forbrugere prioriterer produkter og oplevelser, der giver mening og matcher deres værdier. Intentional spending er blevet et varigt træk ved forbrugsmønstret –…
11. juni 2025
Trods fald på bundlinjen: Designbrand glæder sig over øget omsætning
Hos designvirksomheden er man tilfreds med sit seneste årsregnskab til trods for en resultatmæssig tilbagegang. Omsætningen er nemlig vokset og af samme grund…
10. juni 2025
Møbelproducent fastholder stabilt milllionregnskab trods tilbagegang
Uagtet et fald på bundlinjen kan den danske designvirksomhed fortsat fremvise et sikkert millionregnskab med et solidt overskud, hvilket kan tilskrives…
4. juni 2025
Bodum taber igen kopisag til Royal Copenhagen
Landsretten har onsdag erklæret sig enig med Sø- og Handelsretten i, at Bodum har kopieret Royal Copenhagen i en længerevarende strid om to kaffekopper.
4. juni 2025
NCS og pej gruppen fejrer farverne på 3 Days of Design
Farver er et af de mest kraftfulde værktøjer til at bringe ethvert design til live. Under 3 Days of Design går to farveeksperter sammen for at udforske,…
3. juni 2025
Nyt 3 Days of Design-tiltag skal skabe mere nærvær og overblik
Op til dette års udgave af 3 Days of Design har arrangørerne skabt en række nye områder og har fordelt den populære designfestival ud over otte forskellige…
3. juni 2025
3 Days of Designs dilemma: Designfest eller kommerciel folkefest?
Designfestivalens voldsomme popularitet har medvirket til, at flere og flere aktører uden for branchen ønsker at blive en del af succesformatet, men kan denne…
3. juni 2025
Efter 250 år: Gamle bølger trives i nyt tidevand
Det er ikke bare dansk design-historie, men dansk kulturhistorie, der markeres, når Royal Copenhagen i år kan fejre 250 år. Ifølge virksomhedens kreative…
3. juni 2025
130 års erfaring er blevet drivkraften for skabertrang og forbedring
Hos den familieejede møbelproducent Eilersen kan man i år fejre 130-års jubilæum. Selvom den prominente milepæl vil blive benyttet til at kaste et tilbageblik…
3. juni 2025
Bolia: ”Denne smukke perle kommer til at blive stor”
Det danske designbrand Bolia kan i år fejre 25-års jubilæum. I samme ombæring kan virksomhedens CEO, Lars Lyse, glæde sig over 20 år i spidsen for den globale…
3. juni 2025
Umage: Sådan påvirker den globale uro vores forretning
Hvordan smitter den globale uro af på den danske design-, møbel- og interiørbranche? Jacob Nannestad, CEO & Co-founder hos Umage forsøger at give svar som en…