Den midtjyske tekstilvirksomhed Uno Image har brug for ekstra salgskræfter for at følge med udviklingen. Virksomheden har derfor ansat en salgsdirektør med mange års erfaring i design- og interiørbranchen.

Fra den 1. august 2020 opruster Uno Image A/S, der tilbyder private label-produktion inden for både boligtekstiler og lettere arbejdsbeklædning, med en salgsdirektør. Det oplyser Uno Image i en pressemeddelelse til 365DESIGN.

Tekstilvirksomheden vækster og oplever øget efterspørgsel, og for at følge med har virksomheden fra den 1. august 2020 ansat Rasmus Lodberg som salgsdirektør.

Rasmus Lodberg kommer med masser af erfaring fra den danske design- og interiørbranche, hvor han tidligere har arbejdet som salgschef for Herstal/Juna og Nordlux, og senest som Sales & Brand Manager hos Lind DNA.

”Vi ønsker at fortsætte væksten og har derfor valgt at styrke organisationen med en erfaren og strategisk dygtig salgsdirektør. Rasmus Lodberg vil på sigt indgå som en del af ejerkredsen hos Uno Image A/S. Rasmus er vellidt i branchen, har et stort netværk, og jeg er sikker på, at han vil være den rigtige til at sikre den forsatte udvikling og en spændende fremtid for virksomheden,” udtaler ejer af Uno Image, Allan Pedersen, i pressemeddelelsen.

Rasmus Lodberg fortæller, at han ser frem til at blive en del af teamet hos Uno Image:

”Det bliver rart at komme tilbage og arbejde med tekstiler og medvirke til den kreative proces på tværs af materialer og design.  Det bliver lærerigt og en ny arbejdsproces at medvirke til udvikling af private label-kollektioner i samarbejde vores loyale kunder. Udover at videreføre de gode relationer til vores kunder, vil jeg præsentere et nyt spændende bæredygtigt koncept til detailhandelen.”

Det nye koncept, www.omhu.eu, har fokus på bæredygtigt sengelinned og bliver lanceret i efteråret 2020 hos førende detailkæder og stormagasiner.

Foto: Uno Image, Rasmus Lodberg