Læs online

Nyeste udgivelse

365DESIGN udkommer med fire årlige brancheblade. Som abonnent kan du læse artiklerne fra de trykte brancheblade online.

Indhold

365DESIGNnr. 3 – 2022 - kommer snart

Kort og godt
Korte nyheder om stort og småt i branchen.

 

FOKUS PÅ 3 DAYS OF DESIGN

3 Days of Design byder op til leg  
Under temaet ’Remember to play’ inviterer den københavnske designfestival til tre dage med fokus på at fejre kreativiteten og passionen i design-, møbel- og interiørbranchen.

&Tradition forener det klassiske og det moderne
Ved at kombinere designklassikere med nytænkende design fra upcoming designere har den danske designvirksomhed manifesteret sig som en fremtrædende aktør i branchen.

Louise Roe: ”Design skal være surt, sødt, salt og bittert”
Da Louise Roe valgte at starte egen virksomhed, var det ud fra et ønske om at dyrke sin passion for at skabe design, der vækker sanserne på samme måde som lækker mad.

 

TREND

pej trend SS 23 – Tilstedeværelse
Få indblik i forbrugertyper, farver, former og materialer, når pej gruppens trendredaktører kaster lys over sæsonen forår og sommer 2023.

 

SHOWROOMS

De nye showrooms
Engang tog man på messer for at vise sine produktnyheder frem og møde nye kunder. Men tiderne ændrer sig, og stadig flere designbrands etablerer deres egne ’all inclusive’ showrooms.

”Når du satser på dit eget showroom, gør du dig mere umage”
365DESIGN har talt med Erik Rimmer, der er chefredaktør på Bo Bedre, om hans syn på udviklingen inden for showrooms og messer.

”Showrooms bygger broer”
Signe Byrdal Terenziani, som er direktør for designfestivalen 3 Days of Design, kommer med sit bud på, hvad det er, showrooms kan.

 

RETAIL

Nye vaner – ny kunderejse 
Ikke siden iPhonens lancering har vi set et så dramatisk skift i adfærden som under coronakrisen. Det er bare gået langt hurtigere. Vi taler reelt om fem til ti års udvikling på bare 24 måneder.

5 tips til den ekstraordinære shoppingoplevelse
I dag er det essentielt for enhver retailer at lade kundernes forventninger styre forretningens gang, hvis de vil forblive relevante – og det kræver oplevelser ud over det sædvanlige.

Søstrene Grene skaber synergi via samspillet mellem offline og online
CEO i Søstrene Grene Holding ApS, Mikkel Vaupell Grene, fortæller om arbejdet med at integrere offline og online – og kommer med tre gode råd til andre, der skal i gang med samme rejse.

 

Læs artiklerne onlineBliv abonnent og få adgang her

2022

Kommende ugivelser

Det trykte brancheblad 365DESIGN udkommer fire gange årligt, og du kan som abonnent læse artiklerne fra tidligere og den aktuelle udgivelse herunder. Er du ikke abonnent? Læs mere om muligheden her.

No. 1 – 2022
Udgives 30.12.21

Formland Edition
Spring 2022
Udgives 24.01.21

No. 2 – 2022
Udgives 05.04.22

No. 3 – 2022
Udgives 31.05.22

Formland Edition
Autumn 2022
Udgives 15.08.22

No. 4 – 2022
Udgives 11.10.22