Læs online

Nyeste udgivelse

365DESIGN udkommer med fire årlige brancheblade. Som abonnent kan du læse artiklerne fra de trykte brancheblade online.

Indhold

365DESIGN
nr. 4 – 2021

10 — Kort & godt

Nyheder om stort og småt i branchen.

 

Branchestatus

16 — Top 10 – Den danske design-, møbel- og interiørbranches egne tal

Se status på, hvordan det går med de økonomiske resultater generelt i branchen og fordelt på underbrancher.

22 — Et udfordret fragtmarked

Konsekvenserne af den øgede corona-efterspørgsel giver en række udfordringer – blandt andet med hensyn til fragt. Containerpriserne er stukket i vejret, og fragtskibene kæmper med pladsmangel.

24 — Designmonopolet

365DESIGN aktiverer den kollektive lærings- og inspirationshjerne i design-, møbel- og interiørbranchen ved at stille forskellige aktører et aktuelt spørgsmål – denne gang med fokus på det udfordrede fragtmarked.

 

Trend

30 — Colour crush 

pej gruppens farveentusiastiske trendafdeling stiller skarpt på fire essentielle nøglefarver til sæsonerne efterår/vinter 21/22, forår/sommer 2022, efterår/vinter 22/23 og forår/sommer 2023.

40 — pej kids – a new beginning

Få et sneak peek på indholdet i den nye pej kids trendbog, som er skabt til kommercielle brands, der henvender sig til familier og børn.

 

En anden retailoplevelse 

48 — DAC Design Shop: En del af helheden og en destination i sig selv  

Det kræver noget særligt, når man både er en designbutik og samtidig er tilknyttet en kulturattraktion. Læs om visionerne for DAC Design Shop.

52 — The Comarché: Et bindeled mellem bæredygtige brands og forbrugerne 

Platformen thecomarché.com vil gøre bæredygtighed mere gennemskueligt for forbrugerne ved hjælp af værktøjet The Comarché Framework, der bryder bæredygtighed ned i spiselige bidder.

 

Markedsføring

58 — Influencer marketing sparker liv i produkter i ægte hjem  

Influencere er digitale venner, der kan trænge gennem reklamestøjen og agere content creators for brands. Ekspert i influencer marketing Benedicte Grumstrup fortæller om markedsføringsformens relevans for design-, møbel- og interiørbrands.

62 — Bloomingville: Influencer marketing er meget mere end godt content og reklame

Influencer marketing er blevet en vigtig kanal for brandet til at skabe relationer, øge brand awareness og være ’top of mind’.

66 — Sussie Frank: Passion og god kemi er afgørende

Boligstylist og influencer Sussie Frank fortæller om sit samarbejde med Bloomingville. Et samarbejde, som skal være bygget på passion og god kemi for at være attraktivt.

68 — Performancemål er præcise – men branding er bedre

I en tid med fokus på online markedsføring taler man meget om followers, likes, delinger eller cost pr. ’et-eller-andet’. Men virker det? Det kommer reklame- og medieanalytiker Ole E. Andersen med sit bud på.

Læs online

2021

Udgivelser i år

Det trykte brancheblad 365DESIGN udkommer fire gange årligt, og du kan som abonnent læse artiklerne fra tidligere og den aktuelle udgivelse herunder. Er du ikke abonnent? Læs mere om muligheden her.

No. 1 – 2021
Udgives 30.12.20

Spring 2021
Udgives 01.02.21

No. 2 – 2021
Udgives 20.04.21

No. 3 – 2021
Udgives 02.07.21

No. 3 – 2020
Udgives august 2021

No. 4 – 2021
Udgives 08.10.21

Retail Mag No. 1 – 2021
Udgivet 20.04.21

Retail Mag No. 2 – 2021
Udgives 01.10.21