Kvist styrker kundefokus med CCO

2020 gav anledning til at kigge indad hos møbelproducenten, der nu styrker sin salgs- og markedsføringsstrategi med ansættelsen af en CCO.

2020 startede fornuftigt ud hos den danske møbelproducent Kvist Industries – men så ramte Covid-19. Specielt i andet kvartal af 2020 mødte møbelvirksomheden udfordringer forårsaget af pandemien. Det lysnede dog sidst på sommeren, og både Kvist og kunderne kom langsomt tilbage til ’den nye normal’.

Siden sommerferien er produktionen således blevet reetableret fuldt ud, og første halvår af 2021 tegner til at blive ganske travl.

Tiden med pandemien har givet tid til at tage et kig ind i organisationen. Et eftersyn, som nu har resulteret i en beslutning om, at styrke salgs- og markedsføringsfunktionen i virksomheden. Fra den 1. januar har Kvist derfor budt velkommen til Kim Berg Jacobsen som ny Chief Commercial Officer.

”Kim har en bred erfaring som salgsansvarlig inden for interiør- og modebranchen, og vi forventer, at Kim med denne erfaring kan være et stærkt bidrag til den transformation af virksomheden, som vi vil gennemføre de næste par år. Vi skal sikre at kunder og kundeservice kommer i højsædet,” udtaler CEO Jens Bach Mortensen.

Den nye CCO ser frem til at være med til at videreudvikle service i høj kvalitet og en god kommunikation med kunderne.

”Kvist er en helt unik virksomhed, som mange anerkendte brands benytter som afsæt for deres succes. Dette gode samarbejde skal ikke bare vedligeholdes, men også udvikles. Jeg glæder mig derfor til, sammen med det øvrige salgsteam, at videreudvikle virksomhedens værdiskabelse overfor kunderne, og se dette udmønte sig i langsigtede strategiske partnerskaber,” lyder det fra Kim Berg Jacobsen.

Foto: Kim Berg Jacobsen, Kvist