Efter fem år hos Bloomingville har den nu tidligere salgsdirektør takket ja til at blive ny CEO hos dansk designbrand.
Der er ny kvinde i chefstolen hos den danske designvirksomhed Done By Dear. Det står klart, efter Camilla Fredberg Vestertjele har valgt at skifte sin stilling som salgsdirektør hos Bloomingville ud med titlen som ny CEO hos designbrandet Done By Dear.
Det oplyser Camilla Fredberg Vestertjele selv på sin LinkedIn-profil:
”Efter fem fantastiske år hos Bloomingville har jeg nu krammet, og sagt farvel og tak for samarbejdet til mine skønne kollegaer. Det har været en utrolig lærerig og spændende rejse, hvor jeg har fået mulighed for at vokse både professionelt og personligt. Jeg tager en masse gode erfaringer og relationer med mig videre,” skriver hun og fortsætter:
”Nu begynder et nyt og spændende kapitel i rollen som CEO hos Done By Deer. Det er en virksomhed med stærke værdier og et stort potentiale, som jeg ser frem til at udforske og videreudvikle. Jeg glæder mig til den spændende rejse, vi skal ud på sammen.”
Done By Dear, der er beliggende i Silkeborg, slog i maj stillingen op som ny CEO. Virksomheden producerer en lang række produkter til børn.
Foto: Done By Dear