Boliginteriørvirksomheden Bloomingville åbnede den 15. august 2019 et nyt 583 kvadratmeter stort showroom på deres domicil i Ikast.
Det nye showroom hos boliginteriørvirksomheden Bloomingville i Ikast skal være med til at give ny inspiration til kunderne. Showroomet skal huse alle de nye varer fra Bloomingvilles sortiment, samt det nye søsterbrand Creative Collection.
I forbindelse med åbningen af det nye showroom afholdte Bloomingville en inhouse-messe, hvor nye som gamle kunder kunne komme og opleve det ny setup.
”Jeg synes, det er blevet rigtig godt. Det er jo et rigtigt showroom, vældig præsentabelt, og så har den nye indretning givet det hele et løft ved at inddele i forskellige intime områder. Det er generelt en flot styling af de nye kollektioner, som gør, at det er fedt at se nyhederne. Jeg synes, et godt dansk ord ’hyggeligt’ indrammer det nye showroom helt perfekt”, lyder det fra Kenneth Madsen, ejer af webshoppen dubuy.dk
De nye rammer, med flere forskellige mindre områder, skal være med til at generere en ny type kundeoplevelse. Områderne kalder Bloomingville ’Cozy’, ’Nordic’ og ’Atmosphere’. Allerede på deres inhouse-messe kom der flere besøgende end forventet med hele 29 procent flere kundebesøg. Interessen fra det internationale kundesegment er også stigende.
Bloomingvilles nye showrooms er placeret, hvor der før var lager og fotostudie, og det har således fået en komplet renovering fra gulv til loft. Det er noget, som de hos Bloomingville håber, at deres kunder kan mærke.
”Vi kan mærke suset, når vores kunder træder ind i showroomet. De får en helt anden fornemmelse for vores sortiment og vores brand. Det er vigtigt for os at vise, hvad vi kan, og at det er dygtige teams, som skaber Bloomingvilles særlige ånd” udtaler Kenneth Steenbjerg, Commercial Director i en pressemeddelelse.