Den danske interiør– og designvirksomhed Bloomingville har valgt at samle sine brands under én tydelig identitet med et nyt, fælles logo, der fremover skal promovere virksomheden som et multibrand house. 

Nyt logo – én samlet identitet.

Sådan lyder budskabet fra Bloomingville Multibrand House, der har valgt at samle sine fire interiørbrands Bloomingville, Bloomingville Mini, Creative Collection og Illume under ét samlet logo og ét virksomhedsnavn – Bloomingville Multibrand House.

Ifølge designvirksomheden er beslutningen blevet taget for at markere næste skridt i virksomhedens udvikling.

Her ses det nye logo for Bloomingville Multibrand House

“Vi er stolte over at kunne præsentere et nyt logo, der afspejler vores identitet som multibrand house og fremhæver den fælles vision bag Bloomingville-universet,” siger Lars Krog, CEO i Bloomingville Multibrand House og tilføjer:

“Det afspejler vores udvikling til et stærkt og samlet multibrand house og understøtter vores ambition om at tilbyde kunderne en sammenhængende og inspirerende oplevelse på tværs af alle vores brands.”

Det nye logo og den nye identitet vil blive implementeret på alle virksomhedens platforme med start ved lanceringen af AW25-kataloget.

Foto: Bloomingville Multibrand House