Plakatvirksomhederne Dialægt og Citatplakat fusionerede i 2020. Nu står de klar med et nyt koncept, der skal sikre stor succes uden for landets grænser.
De to danske plakatvirksomheder Dialægt og Citatplakat fusionerede officielt i januar 2020, efter de begge havde deltaget i DR-programmet Løvens Hule og fået investeringer fra henholdsvis Jesper Buch og Jan Lehrmann.
Nu står de klar med et nyt koncept drevet af virksomhedens passion for fodbold. Det skriver Finans.
Fodboldinspirerede plakater med Europas største stadioner, ikoniske resultater og startopstillinger bliver fremover en del af sortimentet, der er blevet til på baggrund af licensaftaler med de største europæiske fodboldklubber.
”Konceptet er blevet taget rigtig godt imod, og vi har flere tiltag liggende i vores idébank. Plakaten er i bund og grund ligegyldig. Det er det bagvedliggende, der gør, at kunderne tænder på det. Det er passionen og den nostalgi, der for mange er forbundet med sporten eller de andre motiver, der gør, at vores plakater bliver interessante at få op og hænge,” siger medejer Nikolaj Lykke Viborg til Finans.
Lanceringen skal være med til at sikre virksomhedens fremtidige vækst uden for landets grænser gennem en nylanceret webshop under navnet Fans Will Know.
Foto: Dialægt