Hübsch lancerer ny produktlinje

Efter to år på tegnebrættet har det danske interiørbrand Hübsch nu lanceret sin første livsstilsserie. Den danskproducerede miniserie skal repræsentere gennemsigtighed, æstetik og renhed. Det udtaler Hübsch i en pressemeddelelse.

Den danske møbel- og designvirksomhed Hübsch kan nu også skrive livsstilsprodukter i porteføljen. Brandet har nemlig netop offentliggjort sin nye produktlinje af livsstilsprodukter.

Hübsch’ nye livsstilsserie, som består af opvaskemiddel, håndsæbe og håndcreme, er blevet udviklet med høje krav til indhold og emballage, hvor der har været taget særligt hensyn til både sundhed og miljø.

Serien er Ecocert-certificeret, hvilket betyder, at produkterne er frie for parabener, syntetiske farvestoffer, og at mindst 95 procent af de planter, som benyttes i sæberne og cremen, er økologiske. Derudover er emballagen 100 procent genanvendelig.

”Vores ønske var, og er, at sikre gennemsigtighed fra produktets oprindelse hele vejen til det færdige produkt. Gennemsigtighed har været et nøgleord hele vejen igennem processen, hvilket også afspejler sig i emballagens transparente look,” udtaler grafisk designer og produktudvikler Thea Rasmussen i pressemeddelelsen.

Hübsch vil med miniserien give et æstetisk take på praktiske produkter, mens emballagens kølige blå farve skal symbolisere renhed, tillid og loyalitet. Ifølge designvirksomheden vil det rene og tidløse look gøre det let for produktserien at blende ind i den skandinaviske indretning.

Hübsch fremviste den nye livsstilsserie på Formland 2020, og den er nu allerede at finde i butikkerne.

 

Foto: Hübsch