”Trademark Livings visuelle makeover sker primært for at styrke genkendelighed på markedet,” siger indehaver Jan Thormann. Lanceringen af den nye visuelle identitet finder sted under Formland AW2019.
For 13 år siden blev Trademark født. Senere blev virksomhedens markedskræfter pointeret med tilføjelsen af Living. Nu har Trademark Living også sat en visuel identitet på brandet.
Ifølge indehaver Jan Thormann redefinerer Trademark Living sin visuelle identitet i håb om at styrke brandets genkendelighed. Brandets nye visuelle identitet udformer sig i et sort/hvid brandikon af et fingeraftryk, som symboliserer Trademark Livings DNA og unikhed.
”Ikonet er som en uendelig ramme, der danner et sundt grundlag for noget større. Der er ingen tvivl: Vi ønsker med dette brandikon at stå ved, det vi laver – og dem, vi er. Vi ønsker at vise vores stolthed og unikhed,” forklarer Jan Thormann om brandikonet i en pressemeddelelse.
Trademark Living vil med sin stand under Formland i august lancere sin nye visuelle identitet. I fremtiden kommer Trademark Livings produkter og emballage til at bære det nye brandikon.