3 danske livsstilsbutikker om at sammensætte det rette produktsortiment
Sofacompanys succes blev skabt online – nu er fokus på ekspansion af fysiske kundeoplevelser
Traditionsrig messe klar med årets tema: ”Vi vil fortsætte med at eksistere i mange år”
Trends & Traditions blev det komsammen, som branchen havde brug for
Nu blændes der op for Europas største messe-trekløver i Frankfurt
”På Formland skal både udstillere og besøgende kunne blive klogere på tidsånden”
imm cologne 2024: a source of inspiration for the world of interior design
Så er der køkkengrej og köttbullar til københavnerne: Ikeas cityvarehus åbner i dag
Under mottoet "Home of Consumer Goods" vil Messe Frankfurt tilbyde verdens mest innovative og omfattende udvalg af forbrugsgoder fra 2023
Efterår i Paris: "Vil man møde det internationale marked, skal det være her"
Erfaring efter 1 år: Netværk er alfa og omega for de kreative erhverv
Brug inflationen til at fast-tracke din bæredygtige transformation
Anti-trend rapport giver inspiration til design af bæredygtige produkter
Søstrene Grene skaber synergi via samspillet mellem offline og online
Gaveindpakning af engangsplast fjernes fra hylderne hos livsstilskæde
Forbrugernes købsadfærd er for altid forandret – kan du følge med?
3 Days of Design fastholder datoer trods sammenfald med Salone del Mobile.Milano
Bolia styrker hjemmemarkedet med flere nye lokationer i København
imm cologne: Inspiration, innovation og interiørdesign – helt enkelt
Certificering på stoleserie giver &Tradition blod på tanden til mere
Bloomingville: Influencer marketing er meget mere end godt content og reklame
Circular Furniture Days: ”Interessen for cirkulær økonomi vokser og vokser”
3 Days of Design-reportage: Førstegangsudstilleren, det garvede ikon og kulturinstitutionen
Er din webshop ved at vokse ud af sin platform – Open source kan være løsningen
Fritz Hansen om digitaliseret produktprogram og ny hjemmeside: ”Et nødvendigt supplement i kunderejsen”
Stockholm Furniture & Light Fair og Formex præsenterer nye tiltag
Nyt brand klar med første kollektion: Vil ikke blot være endnu et møbelbrand
Designarvinger og partnere: "Vi føler ofte, at vi står med dobbelt så meget viden"
Stockholm Furniture & Light Fair flytter digitalt og ud i byen i 2021
Sådan oplevede danske brands den digitale udgave af Maison & Objet
Bloomingville 20 år: ”Vi vil blive ved med at introducere nye brands og kategorier”
PEJ COLOUR CRUSH: Mikroskopiske organismer leverer inspiration til fængende pigmenter
Oslo Design Fair: ”Vi vil gøre alt for at åbne dørene til august”
pej gruppen inviterer til konferencer og seminarer hele efteråret
Retail: Sådan imødekommer bolig- og interiørbranchen kundernes forventninger
Trendkonference: For dig som arbejder med design- og interiørtrends
Det bæredygtige hjem: Designere eksperimenterer med nye materialer
Årsregnskab: Bornholmsk design- og interiørvirksomhed leverer varen
Seminar: For dig som søger inspiration inden for trends og farver
2 danske webshops: Om at skabe identiteten for en succesfuld butik online
Frandsen Group: "Lamper skal være som kunst, og jeg føler mig som en galleriejer"
Designbrand indretter teater, fire bøger med designforbindelser og en ny Illums Bolighus
Efter fire dages messe med foredrag, konkurrencer og erfarne og up-coming udstillere kan Formland glæde sig over en succesfuld afslutning på messen med besøgsfremgang.
Formland Spring 2019 messen er nu overstået. For Formland har det været en succesfuld messe med fremgang i besøgstallet. På fire dage har 11.687 fagfolk besøgt messen, hvilket er en stigning i forhold til Formland Spring 2018.
Ledelsen hos MCH Messecenter Herning glæder sig over besøgsfremgangen.
”Smil fremkalder smil. Det hørte vi til åbningen, og når både besøgende og udstillere smiler, så smiler vi også, for så har messen levet op til sit primære mål om at være rammen om det personlige møde,” siger Georg Sørensen, adm. direktør i MCH A/S, der er begejstret for besøgsfremgangen, i en pressemeddelelse.
Det er ikke blot ledelsen, som oplever begejstring for messen. Flere af messens faste udstillere er glade for Formlands evne til at samle branchens fagfolk på ét sted.
”Formland samler hele branchen, og derfor er Formland det helt rette sted for os. For os er Formland stedet, hvor vi ser de nye tendenser. Det er her, vi bliver inspireret og møder vores leverandører. Med hele branchen samlet ét sted kan vi hurtigt danne os et overblik og se, hvad vi skal gå efter,” siger adm. direktør i Kop & Kande, Peter Rønn.
Dorte Elene Hansen, indehaver af designvirksomheden Kaiku og fast besøgende på Formland, er enig.
”Formland er for mig den fysiske butik, hvor jeg møder nye og eksisterende leverandører. Når branchen er samlet her, sparer jeg en masse tid. Jeg siger ofte nej til sælgere, der vil besøge mig i min butik. De må tage på Formland, for det er her, jeg henter min inspiration hver gang,” fortæller Dorte Elene Hansen.
Senere på året slår MCH Messecenter Herning igen dørene op for endnu en design- og interiørmesse, når Formland Autumn 2019 bliver afholdt den 15.–18. august.
Du kan se eller gense højdepunkter fra Formland Spring 2019 i videoen nedenfor.