Den franske messe melder nu en ny køreplan ud for starten af 2021. Online initiativer vil fortætte, og den fysiske messe vender tilbage.

Den franske stormesse Maison & Objet måtte se sig hårdt ramt af Covid-19 i andet halvår af 2020. Grundet højt smittetryk og udfordringer med at rejse til og fra Frankrig sadlede messen om og blev udelukkende afholdt i en digital version i efteråret 2020.

Nu melder Maison & Objet ud, at messen fra januar til marts 2021 vil afholde en revitaliseret udgave af messen. Efter succes med brug af den digitale platform MOM i efteråret 2020 vil messen i starten af 2021 afholde en serie af messer online, hvor hver digitale messe fokuserer på forskellige markedsområder.

Fra den 26. til den 30. marts 2021 vender den fysiske udgave af Maison & Objet tilbage i et forbedret format, der af messen omtales som en forsmag på en ny ’messemodel’. Her får udstillerne mulighed for at lave multimedieindhold fra deres stand, blandt andet videoer og interviews. På den måde kan de udstillende brands stadig præsentere standen digitalt, efter den fysiske messe er slut.

Derudover vil de besøgende parallelt med afholdelsen af den fysiske messe blive tilbudt en tur rundt i Paris, hvor de kan besøge de brands, som ønsker at udstille i showrooms eller pop-up-butikker.

Foto: Maison & Objet