I næste uge løber årets anden udgave af den anerkendte interiør– og livsstilsmesse Trendset i München af stablen. Få overblik over messens forskellige udstillingskategorier og fokusområder.
Når Trendset åbner dørene for årets anden udgave af interiør- og livstilsmessen i München, så er det både med store og små spillere i brachen som udstillere. Med trendsættende design vil de forskellige brands vise deres produkter frem i dagene fra den 6. til den 8. juli 2019.
Med hovedfokus på fire relevante fokusområder inviterer Trendset indenfor til en 115.000 kvadratmeter stor messe med 2.500 brands fra 40 forskellige lande.
De fire fokusområder under Trendset
- Trendset Country & Style
Her finder du design lige fra traditionelt til trendy. Der er fokus regionale produkter.
- Trendset Bijoutex
Det er her, du finder alle accescories-nyheder inden for mode, skønhed og smykker.
- Trendset Fine Arts
Fine Arts danner den fysiske ramme for talentfulde kunstnere. Her kan du finde interessante unikaværker i begrænsede og originale udgaver.
- Trendset Newcomer
På Trendset Newcomer kan du gå på opdagelse blandt små og innovative virksomheder. Her vil udstillere præsentere deres nye, lovende design.
I alt vil der være 15 forskellige interiør- og livstilskategorier fordelt på otte haller:
- Furniture & Lighting
- Decorations & Accessories
- Furnishings & Design Objects
- Home & Textiles
- Kitchen & Tabletop
- Food & Drinks
- Gifts & Fun
- Spirituals & Souvenirs
- Christmas & Seasonals
- Floristry & Garden
- Stationery & Papery
- Office & School
- Hbobies & Toys
- Fashion & Jewellery
- Beauty & Wellness
- Trendset Bijoutex
Du kan læse mere om messen, udstillere og praktiske informationer lige her.