B2B-shops vil aldrig kunne erstatte relationerne, som opbygges ved det fysiske møde. Sådan lyder budskabet fra tre agentbureauer, som nu slår sig sammen og åbner pop-showroom i Hovedstaden.
I en tid, der er præget af udfordringer ved og konsekvenser af Covid-19, oplever de tre agentbureauer Adornments Agency, I Am Agency og Living in Design, at deres brands ønsker at tænke anderledes.
Det har de tre agenter taget konsekvensen af, og derfor har de nu valgt at slå sig sammen om et pop-up showroom i København på Nordre Toldbod 23 fra den 2. til den 4. september 2020.
”Vi ønsker fortsat at mødes med butikkerne for at vise nyheder samt at tilpasse os den nye hverdag og begrænse større forsamlinger. Alle nyder den digitale fremgang og muligheden for B2B-shops, men det vil aldrig kunne erstatte de relationer, som vi har bygget op igennem årene ved at afholde fysiske møder. Vi har derfor inviteret vores forhandlere, sammen med vores brands, til vores pop-up showroom,” fortæller Stine Porsborg, der står bag Living in Design.
I showroomet kan de besøgende se frem til at blive inspireret af nyheder fra Oyoy Living Design, Kit Company, Algan, Vondels, The Dybdahl Co., Studio Feder og Bornholms Keramikfabrik.
”Vi har allerede nu modtaget rigtig positiv respons på arrangementet, og vi forventer os stort fremmøde fordelt over alle tre dage,” tilføjer Anne-Mette Nissen fra I Am Agency.
Arrangement foregår i samme periode, som 3 Days of Design afholdes i København.
”Det vil spare indkøberne tid ved ikke at have flere timers møder med os hver især. For ikke at glemme det netværk som de kan finde i andre indkøbere,” siger Pernille Sissel Carlsen fra Adornments Agency.
Grundet Covid-19 vil der ikke være ubegrænset adgang til showroomet, og besøg i showroomet kræver derfor tilmelding.
Foto, fra venstre: Stine Porsborg, Anne-Mette Nissen, Pernille Sissel Carlsen