I den kommende udgave af branchebladet 365DESIGN, som udkommer fredag den 8. oktober, finder du en kortlægning af, hvordan branchen klarer sig – både som helhed og i forskellige underbrancher. 

Det er velkendt, at man ikke kommer sovende til succes. Selv om boligbranchen og alt relateret til bolig, have og hygge fik lettere uventet pandemirelateret succes, så har ingen aktører sovet sig til de flotte tal, som nu viser sig i regnskaberne. Der er blevet knoklet og truffet et utal af beslutninger på et ufuldstændigt grundlag i en usikker tid. Det kræver mod, vilje og hårdt arbejde – og måske for lidt søvn undervejs.

På fredag den 8. oktober 2021 udkommer årets fjerde udgave af branchebladet 365DESIGN. Her kan du blandt andet dykke ned i en kortlægning af, hvordan design-, møbel- og interiørbranchenbranchen klarer sig – både som helhed og i forskellige underbrancher.

 

I 365DESIGN nr. 4 2021 kan du også læse om: 

 

  • Det udfordrede fragtmarked og hvordan forskellige aktører og eksperter forholder sig til problematikken.

 

  • Fire essentielle nøglefarver til sæsonerne efterår/vinter 21/22, forår/sommer 2022, efterår/vinter 22/23 og forår/sommer 2023.

 

  • Tema om influencer marketing med fokus på branchen med gode råd fra en ekspertkilde samt et brand og en influencer som cases.

 

…og meget mere. 

Se nærmere på indholdet her.

 

Branchebladet 365DESIGN er eksklusivt for abonnenter, der får tilsendt bladet og kan læse artiklerne online. 

Er du ikke abonnent, men vil gerne læse med og samtidig få del i alle de andre fordele i 365DESIGN-universet? Læs mere om et abonnement her