Onlineuniverset åbnede for kun fem måneder siden og har allerede gjort sit første opkøb: en aalborgensisk webshop. “Vi er kommet for at blive,” lyder det fra ejer Rikke Kildeby.
Det er kun fem måneder siden, at den digitale fashion- og interiørplatform The Baank åbnede sine virtuelle døre op for omverdenen, men onlineuniverset har allerede gjort sit første opkøb: den aalborgensiske webshop Blue And Berry.
Bag The Baank står Rikke Kildeby, der tidligere har været indkøber og sortimentschef i Salling Stormagasiner og de sidste syv år E-commerce Manager og Chief Buyer hos den danske tøjkæde Message A/S.
“Med opkøbet øger The Baank sin position i markedet og sender et klart signal til branchen og ikke mindst kunderne om, at vi er kommet for at blive. Jeg har fulgt med i Blue And Berrys univers i flere år, og det giver rigtig god mening, at netop vi opkøber aktiviteterne i Blue And Berry. Vi har nemlig mange brands, målgruppe og holdning til service til fælles,” udtaler hun i en pressemeddelelse.
Parterne har et fælles ønske om at give Blue And Berrys kunder et nyt foretrykket onlineunivers hos The Baank. Af samme årsager fortsætter ejerne af Blue And Berry – Maria og Merete – hos The Baank i fremtiden.
“Vi glæder os meget til samarbejdet med Maria og Merete og ikke mindst til at byde kunderne velkomne hos The Baank. Det er meget spændende at skulle udvide vores onlinefamilie med så mange medlemmer, og vi vil gøre vores absolut bedste for at gøre overgangen så let som mulig,” afslutter Rikke Kildeby.
The Baank holder til i Frederikshavn og sælger mode til kvinder samt interiør. Onlineuniverset forhandler blandt andet varer fra brands som Basic Apparel, Custommade, Lollys Laundry, Anna von Lipa, Aykasa og Pols Potten.