De sidste måneder af 2020 har hos Verpan stået i digitaliseringens tegn. Nu opruster brandet hjemmesiden og etablerer en B2C-webshop.
Hos designvirksomheden Verpan har de sidste måneder af 2020 været præget af fokus på digitalisering. Det betyder, at lampe- og møbelproducenten nu er klar med et helt nyt online setup, der indebærer en forbedret hjemmeside og en ny B2C-webshop.
Den nye hjemmeside er tilpasset Verpans to fokusområder – B2B-kontraktmarkedet og B2C-markedet. Til kontraktmarkedet er der udviklet et nyt ’område’ tilpasset arkitekter, indretningsstylister og andre i branchen, mens B2C-webshoppen tilbyder et stort udvalg af Verner Panton-lamper, -møbler, og -accessoires til indretningen hos slutforbrugeren.
”Vores ekstra fokus på digitalisering er både en tilpasning af den nuværende verdenssituation, hvor det digitale aldrig har været mere relevant, og hvor det er essentielt for Verpan at styrke vores egen digitale erfaring og læring, men er samtidig også en udvidelse af kendskabet til vores kollektion hos forbrugerne,” udtaler Head of Verpan Malene Nielsen i en pressemeddelelse.
Verpan er en dansk producent og forhandler af ikoniske Verner Panton design. B2C-webshoppen blev lanceret i starten af december 2020 og er i første omgang tilgængelig for Danmark, Norge og Sverige samt udvalgte EU-lande.
Foto: Verpan