Society of Lifestyle markerer 2020 ved at åbne dørene til virksomhedens nye showroom, Studio Stockholm. Det fortæller multibrand-virksomheden i en pressemeddelelse.

Tilbage i september skrev 365DESIGN at House Doctor Group ændrede navn til Society of Lifestyle. Med det nye navn, fulgte der også et nyt markant tiltag. Den 14. januar 2020 åbnede Society of Lifestyle nemlig dørene op for det 900 m2 store showroom, som er placeret i Stockholms urbane område Gasverket.

Det er ønsket om at skabe en unik oplevelse for kunderne og om at kunne stå dem til rådighed året rundt, som ligger til grund for det nye showroom.

”Vi har åbnet et nyt showroom, fordi vi har et ønske om at møde vores kunder på en anden måde, end vi tidligere har gjort, når vi har deltaget på messer. Vi vil gerne stå til rådighed for dem hele året rundt, og derfor giver det mening at skabe vores egne rammer, hvor vi ikke er afgrænset af tid og plads. Dermed har vi mulighed for at give en helt unik og uforglemmelig oplevelse med forkælelse,”  fortæller Design og Marketing Manager, Tove Cortnum i pressemeddelelsen.

Studio Stockholm byder blandt andet på et område for hvert af Society of Lifestyles fire brands, House Doctor, Meraki, Monograph og Nicolas Vahé, samt et stort caféområde.

 

Foto: Society of Lifestyle