Kontorindretningsleverandører går sammen i ét brand og styrker fokusområder.
De tre virksomheder har til sammen en lang historie, som startede i 1898. Siden forrige århundrede har kontorvirksomhederne hver især opkøbt flere virksomheder og har indtil for nyligt fungeret under tre forskellige brands, nemlig Mogens Daarbak, Redoffice Scan Office og Scan Office. Disse tre går nu sammen under ét brand og skifter dermed navn.
Det er endnu et skridt på vejen for de to kontorindretningsleverandører, som fusionerede sidste år. Her var det Redoffice Scan Office, som en del af koncernen Scan Office Group A/S, der fusionerede med den anden kontorleverandør, Mogens Daarbak A/S og derved blev Danmarks største leverandør af kontorforsyningsmateriale og professionel indretning.
Den samlede virksomhed kommer fremadrettet til at hedde Daarbak Group A/S med de to divisioner Daarbak Design og Daarbak Redoffice.
Daarbak Group A/S er en dansk, familieejet virksomhed, som drives med to fokusområder, hvor det ene er møbler og indretning og det andet er kontorforsyning. Derved kan de nu levere komplette kontorløsninger til deres kunder med fokus på rådgivning, indretning og kontorforsyning.
Foto: Daarbak Group