Hvordan driver man bæredygtig business i design- og møbelbranchen? Og hvilke muligheder og udfordringer møder danske designbrands i USA? Disse spørgsmål og meget mere dykker den netop udkomne udgave af branchebladet 365DESIGN ned i. Tag et smugkig på indholdet.
“Tillykke!
Vi klarede os gennem 2020, sammen. Og de fleste i design-, møbel- og interiørbranchen klarede sig endda supergodt, med øget omsætning og bundlinje som den lettere uventede positive konsekvens af en pandemi.
Nu venter der en ny normal, hvor der igen skal tænkes i ’fysikalitet’ – både med fysisk fremmøde på arbejdspladsen, fysiske kundemøder, fysiske messer og i det hele taget skal der søges efter en bedre balance mellem det digitale og det fysiske. Ellers ender vi med at få Zoom-brain, mens vi lider af hudsult og bevæger os rundt i sadwear.
I denne udgave af 365DESIGN kommer vi hele vejen rundt i den branche, som vi alle brænder for.”
Sådan indleder chefredaktør, Louise Byg Kongsholm, 365DESIGN nr. 2 2021, som netop er kommet frisk fra trykken.
365DESIGN nr. 2 2021 fokuserer blandt andet på:
- Den nye minimalisme
- Top 10 – Den danske design-, møbel- og interiørbranches egne tal
- Fire stærke farver til AW 21/22
- USA i kikkerten: Vækstmarked med potentiale til endnu mere
Se nærmere på indholdet i den nye udgave af branchebladet her.
Branchebladet 365DESIGN er eksklusivt for abonnenter, der får tilsendt bladet og kan læse det online.
Er du ikke abonnent, men vil gerne læse med og samtidig få del i alle de andre fordele i 365DESIGN-universet? Læs mere om et abonnement her.