Den nyeste udgave af magasinet 365DESIGN er netop landet i hænderne på vores abonnenter. Denne gang retter vi fokus mod 3 Days of Design, gør status over branchens top 50, sætter spot på det gode showroom og kigger på reparation som en vigtig del af fremtiden for branchen.

Er du en af dem, der allerede har bladret vores april-udgivelse igennem både forfra og bagfra i jagten på endnu mere indsigt, viden og inspiration fra designbranchen, så er der nu godt nyt. 365DESIGN nr. 3 har ramt din postkasse.

Endnu en gang tager vi relevante emner og aktuelle temaer fra design-, møbel- og interiørbranchen under kyndig behandling, og i det nye nummer kan du blandt andet fordybe dig i følgende:

Top 50 i design-, møbel- og interiørbranchen

365DESIGN har ud fra designbranchens regnskabstal udarbejdet en større analyse af et økonomisk udfordrende år og har kastet lys over de 50 bedste i branchen.

3 Days of Design

Danmarks største designbegivenhed er tilbage, og i anledning af 3 Days of Design har vi talt med eventets direktør, Signe Byrdal Terenziani, for at gøre status. Med udgangspunkt i årets tema ‘Dare to dream’, har vi også talt med både Hay, 101 Copenhagen, Make Nordic og Formel A for at blive klogere på de drømme, der har været med til at forme deres virksomheder.

Showrooms

Vigtigheden af et flot og velfungerende showroom kan ikke overvurderes. Derfor har vi hentet gode råd hos Ambiente, der har indrettet showrooms for en række af branchens største brands, ligesom vi tager læserne med ‘hjem’ til Muuto og Frama, der kan bryste sig af at have to af design-Danmarks mest unikke showrooms.

Reparation

Reparation af designgenstande og salg af reservedele er på vej til at blive et afgørende element i designbranchen. Vi har talt med en designforsker for at sætte fokus på emnet, ligesom vi har sat både Bent Hansen og Le Klint i scene, da begge designvirksomheder har tænkt reparation og salg af reservedele grundigt ind i deres forretningsmodel.

Kundeoplevelser

Er medarbejderne blevet overflødige? Og hvordan opnår man kundeloyalitet? Det er de to afgørende spørgsmål vi stiller, når vi sætter fokus på kundeoplevelser.

Møbeltrends SS 25

pejgruppens trendteam stiller skarpt på de møbeltrends, der kommer til at dominere spring/summer 25.

God læselyst!