Andre artikler fra denne udgave

Nicholas Manville, Chief Creative Officer hos Georg Jensen. Foto: Georg Jensen
Top 10: Den danske design-, møbel- og interiørbranches egne tal

Nicholas Manville, Chief Creative Officer hos Georg Jensen. Foto: Georg Jensen
Brancheprofil: Thomas Junker Wiberg

Nicholas Manville, Chief Creative Officer hos Georg Jensen. Foto: Georg Jensen
Classical creativity is no longer enough

Nicholas Manville, Chief Creative Officer hos Georg Jensen. Foto: Georg Jensen
Thorup Copenhagen: ”Hvis nogen undersøger mit produkt, så er det et fuldendt design for mig”

Nicholas Manville, Chief Creative Officer hos Georg Jensen. Foto: Georg Jensen
Brancheprofil: Ane Cortzen, arkitekt & tv-vært

Nicholas Manville, Chief Creative Officer hos Georg Jensen. Foto: Georg Jensen
Top 10: Belysning, køkken/bad/seng, kontormøbler

Nicholas Manville, Chief Creative Officer hos Georg Jensen. Foto: Georg Jensen
Fremtidens materialer: Nytænkende materialer

Nicholas Manville, Chief Creative Officer hos Georg Jensen. Foto: Georg Jensen
Top 10: Design/Interiør, Møbler, Retail/E-tail

Nicholas Manville, Chief Creative Officer hos Georg Jensen. Foto: Georg Jensen
Fremtidens materialer: Materialetrends
På Frederiksberg i København ligger der en smedje, hvor 100 år gamle designikoner vækkes til live af sølvsmede, som ikke blot er dygtige håndværkere, men også kreative kunstnere. Den e
Denne artikel kræver login…
…for den har vores redaktion nemlig brugt tid og ressourcer på at indhente og skrive til dig sådan, at du altid nemt og hurtigt kan holde dig opdateret på, hvad der rører sig i branchen. Vi sætter en ære i at levere den nødvendige viden og inspiration til dig som aktør i branchen.
Louise Byg Kongsholm, ansvarshavende chefredaktør
Vil du have et login? Tjek mulighederne for abonnement ud her →
Allerede abonnent? Log ind herunder ↓
Andre artikler fra denne udgave

Nicholas Manville, Chief Creative Officer hos Georg Jensen. Foto: Georg Jensen
Top 10: Den danske design-, møbel- og interiørbranches egne tal

Nicholas Manville, Chief Creative Officer hos Georg Jensen. Foto: Georg Jensen
Brancheprofil: Thomas Junker Wiberg

Nicholas Manville, Chief Creative Officer hos Georg Jensen. Foto: Georg Jensen
Classical creativity is no longer enough

Nicholas Manville, Chief Creative Officer hos Georg Jensen. Foto: Georg Jensen
Thorup Copenhagen: ”Hvis nogen undersøger mit produkt, så er det et fuldendt design for mig”

Nicholas Manville, Chief Creative Officer hos Georg Jensen. Foto: Georg Jensen
Brancheprofil: Ane Cortzen, arkitekt & tv-vært

Nicholas Manville, Chief Creative Officer hos Georg Jensen. Foto: Georg Jensen
Top 10: Belysning, køkken/bad/seng, kontormøbler

Nicholas Manville, Chief Creative Officer hos Georg Jensen. Foto: Georg Jensen
Fremtidens materialer: Nytænkende materialer

Nicholas Manville, Chief Creative Officer hos Georg Jensen. Foto: Georg Jensen
Top 10: Design/Interiør, Møbler, Retail/E-tail

Nicholas Manville, Chief Creative Officer hos Georg Jensen. Foto: Georg Jensen