Anderledes retailoplevelser, branchestatus med fokus på det udfordrede fragtmarked og tema om influencer marketing. Det kan du blandt andet læse mere om i årets fjerde udgave af branchebladet 365DESIGN. 

Det er velkendt, at man ikke kommer sovende til succes. Selv om boligbranchen og alt relateret til bolig, have og hygge fik lettere uventet pandemirelateret succes, så har ingen aktører sovet sig til de flotte tal, som nu viser sig i regnskaberne.

Der er blevet knoklet og truffet et utal af beslutninger på et ufuldstændigt grundlag i en usikker tid. Det kræver mod, vilje og hårdt arbejde – og måske for lidt søvn undervejs. 

 

Således indleder chefredaktør på 365DESIGN, Louise Byg Kongsholm, den nye udgave af branchebladet, der er udkommet den 8. oktober 2021.

 

I 365DESIGN nr. 4 2021 kan du blandt andet læse:

  • Top 10 for den danske design-, møbel- og interiørbranche og Designmonopolet
  • Tema om influencer marketing
  • Fokus på anderledes retailoplevelser: DAC Design Shop og The Comarché

Se nærmere på indholdet i den nye udgave af branchebladet her.

Branchebladet 365DESIGN er eksklusivt for abonnenter, der får tilsendt bladet og kan læse artiklerne online

Er du ikke abonnent, men vil gerne læse med og samtidig få del i alle de andre fordele i 365DESIGN-universet? Læs mere om et abonnement her