365DESIGN

Udgivelser fra 2021

365DESIGN 01 2021

Nyt brancheblad er udkommet

Vi skyder 2021 i gang - lidt før tid - med årets første udgave af branchebladet…

K-oronavækst: Fremgang i krisetid

K’et beskriver coronakrisen for mange virksomheder: En rutsjetur ned i marts og…

Kvik, Massimo Copenhagen og By Lassen oplever vækst i coronatider

Køkkenfirmaet Kvik, tæppevirksomheden Massimo Copenhagen og designbrandet By…

Hybrid – pej trend AW 21/22 

Fremtidens forbrugere er komplekst sammensatte væsener i fuld gang med at…

Form & Refine skruer tempoet ned med bæredygtig luksus 

Hos det nye møbelbrand Form & Refine fungerer materialer som kreative benspænd…

Boozt vil være en helhedsdestination for boligprodukter 

”Vi skal turde at drømme stort sammen med vores leverandører,” fortæller…

Frederiksgade 1 – Et femetagers synergifællesskab 

I det historiske palæ lige ved Marmorkirken i København er en bred vifte af…

Hjemmekontoret: Mere hjemmearbejde accelererer salg og produktudvikling

Flere medarbejdere og virksomheder har fået øjnene op for fordelene ved…

Paustian og Fritz Hansen om hjemmekontoret

Paustian har udviklet nye produkter, og Fritz Hansen har oplevet øget…

Vores smukke rum

Vi tager nænsomt vare både på de rum, der allerede er bygget, og de nye rum,…

Hvordan skal gaverne pakkes ind?

Gavepapir, der kan bruges igen og igen. Er det fremtiden i en verden, hvor vi…

365design formland

Formland tillægget er kun udkommet online 01.02.21, og kan læses her.

Læs Formland bladet her
365design nr. 3 2021

Årets tredje udgave af 365DESIGN er kommet

Hvad har rollen som direktør indebåret det seneste års tid med pandemien som…

Pandemien har skubbet til fremtidens lederskab

Hjemsendelse, online møder og kommunikation på distancen. Rollen som leder har…

Direktørportræt: Peter Vedel, ferm LIVING

"Jeg prioriterer at være inkluderende og involverende. I stedet for at sidde…

Direktørportræt: Joakim Lassen, Montana Furniture

"Jeg går meget op i, at vi har en klar strategi, som vi alle sammen er enige…

Hvis Danmark skal forblive innovationsnation, skal lederskammen frem i lyset

En anonym rundspørge blandt 120 ledere i efteråret 2019 viser, at 89 procent af…

Cirklen er den nye linje: Fremtidens forretning er cirkulær

Som en del af den bæredygtige omstilling i design- og møbelbranchen kommer man…

Mater: Virksomheders affald er det næste guld

"I stedet for at se os som en leverandør af et produkt, ser vi os i stedet som…

Genbrugsindekset: Coronakrisen har øget fokus på boligoptimering og overforbrug 

Coronakrisen gav os en masse ekstra tid, som for mange blev brugt på at…

Anti-trend og bæredygtig livsstil

Hvad vil det sige at leve et bæredygtigt liv? Betyder det at værne om naturen?…

pej trend SS 22 – Intuition

Fremtidens forbrugere skal lade intuitionen råde. Det er tid til igen at stole…

Gode gerninger giver god branding

Hvis man som forbruger gerne vil kombinere shopping med velgørenhed, er der…

Bitz: Donation til Folkekirkens Nødhjælp gennem salg af Kusintha-kollektionen

"Det er vigtigt for os med en seriøs og erfaren samarbejdspartner i de udsatte…

Spring Copenhagen: Donation til Red Barnet gennem salg af træfigurer

"Spring Copenhagen har et ønske om at støtte organisationer, der matcher med…

365DESIGN

365DESIGN nr. 4 2021 er udkommet

Anderledes retailoplevelser, branchestatus med fokus på det udfordrede…

Top 10: Den danske design-, møbel- og interiørbranches egne tal 

Temperaturmålinger af design-, møbel- og interiørbranchen er en fast del af…

Et udfordret fragtmarked 

I en lang periode har der været kaotiske tilstande på det internationale…

Designmonopolet 

I Designmonopolet giver forskellige aktører i den danske design-, møbel- og…

Colour crush 

Fremtidens fire nøglefarver taler til to typer forbrugere: Dem der stadig er…

pej kids – a new beginning 

This is your personal sneak peek into the content in the newly published trend…

DAC Design Shop: En del af helheden og en destination i sig selv

At være en designbutik og samtidig være tilknyttet en kulturattraktion kræver…

The Comarché: Et bindeled mellem bæredygtige brands og forbrugerne 

Med værktøjet The Comarché Framework vil platformen Thecomarché.com gøre…

Influencer marketing sparker liv i produkter i ægte hjem 

Overfor forbrugerne fungerer influencere som digitale venner, der kan trænge…

Bloomingville: Influencer marketing er meget mere end godt content og reklame

I arbejdet med at styrke sin tilstedeværelse online har Bloomingville har…

Sussie Frank: Passion og god kemi er afgørende 

For influencer og boligstylist Sussie Frank er det allervigtigste, når hun…

Performancemål er præcise – men branding er bedre

I en tid med fokus på online markedsføring kan man ikke læse eller høre om en…