Vi skyder 2021 i gang – lidt før tid – med årets første udgave af branchebladet 365DESIGN. Glæd dig til at blive klogere på, hvad K-oronavækst er, hvad trenden bliver i AW 21/22, og hvordan hjemmearbejde har accelereret salg og produktudvikling i branchen. 

365DESIGN nr. 1 2021 er netop landet.

Chefredaktør Louise Byg Kongsholm kigger i sin leder i bladet tilbage på et år 2020 og stiller spørgsmålet: Skudår? Skodår? eller stjerneår?

Alt efter hvordan man ser på det, så har 2020 nemlig budt på både negative og positive takter. Det, der begyndte som et skudår, blev til et skodår for mange og et stjerneår for andre.

“Nogle brancher har været hårdt ramt, mens andre har fået så meget vækst, at de knap kan følge med. Med hjemmet som base og en slags mikrosamfund, er der i 2020 blevet investeret heftigt i alt til hus, have og hygge – og det fortsætter med stor sikkerhed også godt ind i 2021,” bemærker hun.

I den nye udgave kan du blandt andet læse artiklen ‘K-oronavækst’, der handler om, hvordan flere i design-, møbel- og interiørbranchen fik vendt, hvad der først virkede til at blive et skodår til et stjerneår.

Du kan også dykke ned i, hvilke farver der kommer til at dominere AW 21/22, eller komme bag om de tre portrætterede virksomheder: Form & Refine, Boozt Home og Frederiksgade 1.

Abonnenter modtager bladet i postkassen og kan læse artiklerne online her

Læs mere om, hvordan du får adgang til alt indhold fra 365DESIGN.