Det nye brancheblad er udkommet

En nye udgave af branchebladet 365DESIGN er netop udkommet. Se, hvad du kan glæde dig til af indhold, og læs bladet online her.

For fire måneder siden gik vi fra den normale, velkendte hverdag til en forandret verden på et splitsekund. Covid-19-udbruddet har påvirket alt og alle – også design-, møbel- og interiørbranchen.

Budgetterne blev dengang hurtigt skåret til blandt annoncørerne i branchen, og i foråret fik det den konsekvens for 365DESIGN nr. 2 2020, at branchebladet udkom digitalt.

Selv om der spås om en opblusning af virusset, og fremtiden fortsat er usikker, så nærmer vi os alligevel noget, der minder mere om ’normale omstændigheder’ sammenlignet med marts og april. Detailomsætningen er på vej op igen, grænsen til de fleste lande er åbnet op, og vi ser flere og flere folk på gaden.

Derfor udkommer 365DESIGN nr. 3 2020 naturligvis også i trykt form igen. Ligesom vi kender det.

 

Abonnenter modtager bladet i postkassen og kan læse artiklerne online her

 

Læs mere om, hvordan din virksomhed får adgang til alt indhold fra 365DESIGN.

 

Indhold 365DESIGN nr. 3 2020

Kort & godt
Korte nyheder om stort og småt i branchen.

MESSER & BRANCHEEVENTS

Messeoptakter
365DESIGN har talt med tre messer, der grundet Covid-19 har nytænkt messeformatet, og nu ser frem til at samle branchen igen i trygge rammer.

3 Days of Design
Den københavnske designevent har flyttet afholdelsen til september, hvor de besøgende kan opleve udstillinger fra 200 brands under teamet bæredygtighed og cirkulær økonomi.

Træ- og møbelindustrien
På den nye lokation Den Frie samler Træ- og møbelindustrien 17 brands under 3 Days of Design. Under overskriften ’Material Matters’ sætter udstillingen materialer i fokus.

PEJ TREND

Possibilist – pej trend SS 21
Efter en række turbulente år præget af politisk mistillid, menneskelig skrøbelighed og klimatisk massehysteri er sæsonen forår/sommer 2021 fuld af håb og en opløftende indstilling til fremtiden.

PORTRÆTTER

Getama
Med over 120 år på bagen er Getama en af Danmarks ældste madras- og møbelfabrikker. Gennem årene er virksomheden vokset fra at være madrasfabrikant til verdenskendt møbelproducent.

Tine K. Home
Ejeren og stifteren af Tine K. Home, Tine Kjeldsen, fortæller om, hvordan rejsen med design- og interiørforretningen begyndte tilbage i 1999.

KOMMUNIKATION & MARKETING

Milestones – Livsfaser hos Mindshare
Medie- og kommunikationsbureauet Mindshare har under navnet Milestones omfavnet livsfaserne som et unikt segmenteringsværktøj til at forstå forbrugerne.

Ændret brugeradfærd på SoMe sender brands lysår frem på den digitale rejse
Under coronakrisen er brugernes adfærd på de sociale medier blevet mere omskiftelig. Virksomheder er derfor i en svært balancegang, hvor vejen fra succes til shitstorm er kort.

INSPIRATION

7 boligtrends
Læs med, når pej gruppens trendteam præsenterer syv markante boligtrends til fremtidens hjem, som du skal holde øje med de kommende år.

The Coliving Code
Konceptet coliving er så småt begyndt at ændre ved måden, vi bor på. Især blandt unge millennials rundt om i verden er den nye boform populær.

 

Som sædvanligt bringer 365DESIGN også et messetillæg til Formland. Læs det online her.