Det nyeste nummer af 365DESIGN er frisk fra trykken og netop sendt på gaden – denne gang med fokus på blandt andet Trends & Traditions, generationsskifte i familievirksomheder samt kontorindretning.

Mens forårets lader vente på sig lidt endnu, kan du i stedet glæde dig over, at årets anden udgivelse af 365DESIGN er spiret frem med solide, journalistiske rødder dybt forankret i design-, møbel- og interiørbranchen.

Som abonnent kan du bladre gennem et magasin, der først og fremmest har fokus på Trends & Traditions – branchens største og mest populære meet & greet-begivenhed. Vi stiller også skarpt på kontorindretning, sætter vores tilbagevendende designmonopol i scene, og så har vi talt med tre familievirksomheder, som alle står midt i et markant generationsskifte.

I det nyeste nummer kan du fordybe dig i følgende:

Trends & Traditions

Trends & Traditions er tilbage. Christine Lauth fra Holmris B8 fortæller her om det voksende succes­format og om fremtiden.

Fokus på de tre brands Umage, Massimo Copenhagen og Fischer Gardiner, der alle udstiller på Trends & Traditions

Kontorindretning

Cirkulær omstilling er afgørende, hvis man vil begå sig på et konkurrencepræget kontraktmarked. Det mener HC Laursen fra Holmris B8.

Samtidig har din kontorindretning indflydelse på din evne til at rekruttere, mener man hos Deloitte, der har fået hjælp af Holmris B8 til at skabe en mere attraktiv arbejdsplads.

Designmonopolet

Flere økonomiske prognoser for 2024 er optimistiske, men er det også oplevelsen i design- og møbelbranchen?

Generationsskifte i familievirksomheder

De næste generationer har grebet lederstafetten hos Brdr. Krüger, Stelton og Piet Hein.

Omnichannel

Bolia, Kop & Kande og Møblér deler ud af deres erfaringer med omnichannel.

pej trend SS 25

pejgruppens trendteam stiller skarpt på spring/summer 25 og dykker ned i fire forbrugertyper under temaet Imagination.

8 forbruger- og marketingtrends

Få indblik i de mest fremtrædende forbruger- og marketingtrends i det kommende år.

God læselyst!