I går inviterede Magasin alle sine partnere til sin årlige Partnerdag, hvor stormagasinet hylder de mest succesfulde partnerskaber i årets løb. Thuesen Jensen løb afsted med prisen som Årets Partner 2019.

Hvert år inviterer Magasin alle sine partnere ind til en Partnerdag, hvor de hylder og kårer de mest succesfulde partnerskaber, der har været i løbet af året.

Der blev i går uddelt i alt fire priser: ’Årets Partner’, ’Årets Kundepris’, ’Årets Vækstkomet’ og ’Årets we-love-to-care’.

Til prisen som Årets Partner var de to modebrands Tommy Hilfiger og Second Female samt isenkramgrossisten Thuesen Jensen nomineret, og det blev sidstnævnte, der løb afsted med sejren.

”Det er en stor dag for os, at vi har fået den fornemmeste pris i huset. Det er vi utrolig stolte over. Vores samarbejde med Magasin er jo et meget gammelt samarbejde, da det kan føres over 50 år tilbage. Det har været et meget værdiskabende og udviklende samarbejde for os og Magasin, og det er også en af grundene til, at vi står her i dag,” udtaler Jens Peter Thuesen Jensen, der er ejer af Thuesen Jensen, i en pressemeddelelse.

Foruden titlen som Årets Partner vinder Thuesen Jensen også en præmie, der består af markedsføring for omkring 150.000 kroner.

Thuesen Jensen ved Magasins Partnerdag 2019