Annoncørbetalt indhold

Formland er mere end blot en handelsmesse. I årevis har Danmarks største interiør- og designmesse budt på en stribe foredrag og debatter, der har sendt deltagerne hjem med mere end nye bekendtskaber og aftaler i bogen. På Speak Up-scenen får de besøgende viden, indsigt og en større helhedsoplevelse.

Når Formland Spring 2024 løber af stablen, kan de tusindvis af deltagere ikke blot se frem til tre messedage fyldt med interiør- og designprodukter. Den herninggensiske messe indeholder nemlig flere elementer end blot messestande og salgsaftaler, da man i årevis har gjort en dyd ud af at skabe et inspirerende og udbytterigt oplevelsesunivers.

Som et nøgleelement i rækken af tiltag har Formland i årevis afviklet indsigtsfulde og lærerige foredrag og debatter ud fra visheden om, at når man som messe inkluderer ekstra aktiviteter som foredrag, speaks eller workshops, så giver det de besøgende en grund til at blive længere og engagere sig endnu mere. Det er ikke længere bare en ’shoppingtur’, men en oplevelsesevent, hvor de besøgende kan drage hjem med inspiration og viden.

Der skabes en balance mellem handelsaspektet og de oplysende aktiviteter, når der er tænkt over, at disse elementer supplerer og understøtter hinanden. Dette gør, at de besøgende føler, at deres tid er godt investeret.

Således vil det også være på Formland Spring-messen, der finder sted 4.-6. februar 2024. Her vil deltagere foran Speak Up-scenen i Hal H kunne tage del i et tætpakket foredragsprogram, der strækker sig over alle tre messedage.

 

Aktuel, relevant og inspirerende

Foredragsprogrammet er i flere år blevet udviklet i et tæt samarbejde mellem Formland og pej gruppen – scandinavian trend institute. Louise Byg Kongsholm, der er trendforsker og ejer af pej gruppen, forklarer, hvad det er, Formland er særligt god til.

“Formland er kendt og anerkendt for de flotte trendzoner og det imponerende foredragsprogram. Besøgende får rigtigt meget ud af en dag på messen, og dermed skabes en mere dynamisk og værdifuld begivenhed, der appellerer til et bredere publikum og tilfører betydelig værdi for alle deltagere,” forklarer Louise Byg Kongsholm og tilføjer:

”På Formland skal både udstillere og besøgende kunne blive klogere på tidsånd, trends og forbrugeradfærd. Ved at sammensætte et dagligt program med relevante foredrag sikrer vi, at messen fremstår aktuel, relevant og inspirerende. Heldigvis har vi i pej gruppen et stort netværk af stærke personligheder, der meget gerne deler ud af deres viden, ligesom vi selv bidrager mere flere foredrag dagligt,” lyder det.

Louise Byg Kongsholm er selv én af talerne på Speak Up-scenen, der i år vil tage fat på højaktuelle emner som ChatGPT og AI’s transformative kraft, nøgletrends og forbrugeradfærd, longevity lifestyles samt stærke brands i et ekstremt omskifteligt marked.

Dermed stadfæster Formland Spring 2024 sin status som en messe, der ikke kun tjener som en kommerciel platform, men også som en videns- og inspirationsbaseret begivenhed, der understøtter og fremmer branchens udvikling.

 

Foto: Formland, Tony Brøchner, MCH