Efter et år med fuld fart på væksten opruster designbrandet nu med ansættelsen af en salgs- og marketingchef, der senest kommer fra en stilling hos Rosendahl Design Group.
Den danske designvirksomhed Spring Copenhagen, der blev grundlagt i 2015, har for alvor fået gang i væksten det seneste års tid. I 2020 landede omsætningen på 38,2 mio. kroner, mens bundlinjen gik fra 477 t. kroner i 2019 til 5,9 mio. kroner i det nyeste regnskab.
For at følge med væksten har Spring Copenhagen været på jagt efter den rette profil til stillingen som salgs- og marketingchef. Det er nu lykkedes designvirksomheden at finde den rette kandidat i Cindy Stoltze. Det oplyser Spring Copenhagen i en pressemeddelse.
Cindy Stoltze har tidligere bestridt stillinger hos andre virksomheder i design- og interiørbranchen, blandt andet som salgs- og marketingansvarlig hos Erik Bagger, kategorichef hos Imerco og senest som Senior Key Account Manager hos Rosendahl Design Group.
Hos Spring Copenhagen vil Cindy Stoltze rette sit fokus på at vækste samarbejdet med retailleddet, samtidig med at hun også vil have fokus på en massiv international satsning.
“Jeg glæder mig helt vildt til at komme i gang med arbejdet hos Spring Copenhagen. Brandet har enormt stort potentiale, som jeg glæder mig til at folde ud. Jeg er sikker på, at mit netværk i branchen og min erfaring vil være et aktiv fremadrettet, så vi kan fortsætte Spring Copenhagens imponerende vækstrejse,” udtaler Cindy Stoltze.
CEO hos Spring Copenhagen, Peter Sørensen, er ikke i tvivl om, at Cindy Stoltze er den rette profil til at gøre designvirksomheden endnu stærkere i konkurrencen med de større og mere etablerede danske designbrands.
”Cindy kommer med massiv erfaring fra branchen og kan styrke vores position ude i butikkerne. Samtidig vil hun være helt afgørende i at strukturere den internationale plan vi har i drejebogen,” fortæller direktøren.
Den nye salgs- og marketingchef tiltrådte stillingen den 1. juni.
Foto: Cindy Stoltze