Koncernen har netop lanceret abonnementsmodellen ’Designsquare’. ”Vi tror, at mange kunder kan opdage eller genopdage vores brands og serier gennem designboksen,” udtaler Head of Marketing hos Rosendahl Design Group, Margit Friis, til 365DESIGN.
Den danske familievirksomhed Rosendahl Design Group, der i begyndelsen af marts har fået ny direktør, lancerer nu abonnementsmodellen ’Designsquare’.
”Vi har fulgt udviklingen i forbrugernes adfærd og har konstateret, at der findes en efterspørgsel efter abonnementsløsninger, som gør hverdagen lettere og giver inspiration,” udtaler Head of Marketing hos Rosendahl Design Group, Margit Friis, til 365DESIGN og fortsætter:
”Vi er et af Danmarks største designhuse og ønsker at være førende inden for innovation i branchen og blive ved med at nytænke, hvad vi tilbyder slutbrugerne. Derfor udbyder vi nu, som nogle af de første, en kurateret designboks, som leverer kvalitetsdesign på abonnement.”
Hver anden måned får abonnenterne tilsendt en boks, der vil indeholde mellem tre og fire designprodukter fra enten Rosendahl, Holmegaard, Kähler, Lyngby Porcelæn, Juna, Bjørn Wiinblad, Global eller Kay Bojesen, der alle er ejet af Rosendahl Design Group. Boksen vil følge årstider, højtider og tendenser i løbet af kalenderåret og desuden indeholde stylingtips til inspiration.
Vil udbrede kendskab til koncernens produkter
Formålet med den nye abonnementsmodel ’Designsquare’ er at gøre selvforkælelse nemt og inspirerende og gøre det lettere for designinteresserede kunder at skabe fornyelse i hjemme med noget andet, end de plejer, fortæller Margit Friis.
”Designsquare er en måde at skabe et nyt forretningsområde med kunden i centrum, hvor forkælelse og convenience er kodeordene. Den nye designboks kan være med til at udbrede kendskabet og præferencen til vores brands og produkter. Vi tror, at mange kunder kan opdage eller genopdage vores brands og serier gennem designboksen, hvor de får mulighed for at prøve vores produkter, udvidet sit kendskab til vores brede sortiment og efterfølgende lyst til at købe mere ind hos vores forhandlere,” siger Margit Friis og fortsætter:
”Hvis man for eksempel blev glad for de påskeæg, som man fik med i en boks, så vil man sikkert supplere med flere senere eller købe to kopper mere af de kopper, som er endt med at være favoritterne, efter man har modtaget dem i designboksen.”
Designboksen er lanceret medio marts.