Hos pej gruppen har vi i 50 år skrevet om mode-, design- og livsstilsbranchen, om retail, trends og forbrugeradfærd. Det gør vi heldigvis stadig, og vi elsker det. Som noget nyt kombinerer vi al vores brancheerfaring og kendskab og tilbyder nu at skrive din virksomheds historie og give den gennemslagskraft.
Tilbage i tiden var der primært det trykte medie. Med et fundament i godt journalistisk håndværk, høje læsertal, loyale abonnenter og minimal støj. Det var tider. Men tiderne skifter. Digitalisering, målgruppernes foranderlighed og et ændret medielandskab skaber nye behov og nye formater.
Og her kommer vi ind i billedet – i et parløb med dig. For hvordan fortæller du din virksomheds historie i et hæsblæsende bombardement af budskaber alle vegne. ”Køb, køb, køb,” lyder det, mens en ny annonce popper op på skærmen, næste reel afspilles automatisk på telefonen, og der kører en gul bjælke med ’breaking’ på tv’et.
Er du forpustet? Det er vi faktisk. Men vi er også begejstrede for mulighederne og har smøget ærmerne op. Derfor har vi taget al pej gruppens brancheviden – ja, alle 50 år – og kombineret det med journalistisk nysgerrighed som brændstof og en oprigtig kærlighed til ord, der efterlader indtryk.
Skåret ind til benet kan vi hjælpe din virksomhed med at fortælle jeres historie, jeres budskab. Det strækker sig over alt fra virksomhedens DNA til produktlanceringer, og det kan være i form af advertorials, pressemeddelelser, artikler og rapporter. Vi kan skrue på mange knapper, men grundlæggende har vi alle formater på cv’et hos pej gruppen.
Større synlighed og kontaktflade
Vi har senest haft glæde af at skrive et virksomhedsportræt af den finansielle virksomhed Midt Factoring, om tekstilhuset Contrasts rebranding af Everlast og kundecases for it-virksomheden Trimit Group. Det hele oplysende, relevant og passende i kontekst, som alt i alt har givet en større synlighed og kontaktflade.
Vi ønsker ikke at gøre det langhåret, svært eller bruge uforståelige begreber. Vi vil bare gerne bruge vores indsigt og mange års erfaring inden for mode, design, trends og forbrugeradfærd til at skabe kreativt indhold, der sætter ord og retning på din virksomhed og skaber troværdighed og engagement i en tid, hvor vi tror på, at der er brug for netop dét.
Vi kalder det Content lab. Men vi kan også bare kalde det velvalgte ord, der giver din virksomhed værdi.
Herunder kan du se et eksempel på en advertorial vi har skrevet på vegne af Trimit Group. Du kan også læse den her.