I en tid præget af kompleksitet og paradokser er vækst den største drivkraft for fremsynede virksomheder.

Udfordringerne er mange – fra inflation og en usikker verdensøkonomi til en presserende klimadagsorden. Heldigvis er mulighederne endnu flere.

Det er vigtigere end nogensinde at forstå, hvordan vi kan balancere skala og ansvar, innovation og bæredygtighed, profit og etik.

Spørgsmålet er, hvordan vi skaber vækst, der ikke blot øger bundlinjen, men også tilfører værdi til samfundet og minimerer vores miljømæssige fodaftryk? Og hvordan vi navigerer i det digitale landskab, hvor nye forretningsmodeller konstant udfordrer det etablerede?

På konferencen ’New Retail Day 2024’, som Detailforum og pej gruppen står bag, vil en række indlægsholdere dele deres visioner, metoder og casestudier med fokus på vækst.

Blandt indlægsholderne er Thomas Ritter, som er en anerkendt professor inden for markedsstrategi og forretningsudvikling. På konferencen vil han kaste lys over de centrale dilemmaer, som ledere står overfor i deres stræben efter vækst. Han vil også bringe de ofte oversete, men værdifulde aspekter af virksomhedernes forretningsmodeller i fokus, som kan styrke væksten.

Deltagere på konferencen vil få en dybdegående forståelse af de strategier og værktøjer, der kan hjælpe virksomheder med at vokse og trives i en konstant foranderlig verden.

Læs mere om ’New Retail Day 2024’ her