pej gruppen lancerer det nye retail-magasin Retail Mag. Magasinet sætter fokus på de spørgsmål, konsekvenser, udfordringer og muligheder, som opstår i samspil med detailmarkedet og den teknologiske udvikling.
I de seneste 10 år har landskabet i detailhandlen ændret sig markant. Det er uden tvivl den teknologiske udvikling, der har ført til de største og mest indflydelsesrige ændringer hos den nutidige forbrugers købsadfærd. Og alt tyder på, at det hastige forandringstempo i detailbranchen vil fortsætte mange år endnu.
På baggrund af den konstante teknologiske udvikling og et voksende behov for at forstå, hvilke forandringer der ligger forude, lancerer pej gruppen det nye magasin Retail Mag.
Magasinet vil forsøge at besvare nogle af de spørgsmål, konsekvenser og udfordringer, som både de fysiske butikker og nethandlen står over for lige nu. Retail Mag vil blandt andet belyse tidens største trends, butikskoncepter, nethandlens vækst og integrationen mellem online og offline.
To gange om året i henholdsvis april og oktober vil Retail Mag skabe overblik og plante inspiration hos professionelle fagfolk inden for detail- og nethandel.
Retail Mag kommer til at indgå som en del af abonnementet på 365DESIGN.
Læs mere her.