En erfaren brancheprofil tiltræder som ny CCO hos møbelvirksomheden By KlipKlap. Samtidig øges fokus på eksportmarkederne og brandets Kids-kollektion.

Med ti års erfaring fra møbel- og designbranchen, og med en baggrund fra både Kähler og Gubi, bliver Stine Bruun Oreby nu CCO hos By KlipKlap.

Den nye ansættelse sker som et led i By KlipKlaps ønske om at øge kendskabet til brandet og styrke virksomhedens positionering på markedet – særligt på eksportmarkederne. Derudover vil fokus også øges yderligere på Kids-kollektionen, som By KlipKlap er bygget op omkring. Stine Bruun Oreby er sikker på, at By KlipKlap har de forudsætninger, der skal til, for at det kan lykkedes.

”Brandet rummer så meget potentiale, og det er jeg ikke i tvivl om, at de også kan se i udlandet,” siger Stine Bruun Oreby i en pressemeddelelse.

Foto: By KlipKlap

Stine Bruun Oreby, som kommer fra en tidligere stilling som Head of Export hos Rosendahl Design Group, tror, at By KlipKlap skal tilbage til virksomhedens idégrundlag og finde løsningen.

”Jeg tror på, at vi skal ’back to basics’ og finde frem til, hvad det var, der startede By KlipKlap i sin tid – nemlig en vision om at skabe multifunktionelle kvalitetsmøbler for hele familien,” forklarer Stine Bruun Oreby, som ser frem til at blive en del af By KlipKlap-teamet.

I forlængelse af virksomhedens ønske om at skabe en større genkendelig til brandet, er der udover en CCO også ansat en Visual Merchandiser, der skal strømline brandets udtryk hos forhandlerne.