DesignRocket og Plint giver et indblik i, hvordan det er at være udstiller, samt hvad de ser særligt frem til, når de skal udstille på Formland.

Hvad ser I særligt frem til, når I skal udstille?
Vi glæder os særligt til alle de gode snakke med vores forhandlere, samarbejdspartnere og alle de andre, som man snakker med i løbet af en messe. Formland giver så meget mere end ’bare’ handel og nye forhandlere. Vi glæder os til at få inspiration og til forhåbentlig selv at inspirere med vores produkter og tanker omkring cirkulær produktion og bæredygtighed. Derudover glæder vi os især til at møde udstillerne på Creators Community, for det er virkelig værd at hylde iværksættere i denne svære tid.

Hvad giver det jer at udstille på Formland?
Det giver os en fornemmelse af, hvad der rører sig i markedet. Det er en god måde at kommunikere med alle vores forhandlere – eksisterende som nye. De sidste år, hvor markedet har været mere udfordret end normalt, og fortsat er det, er mødet med vores forhandlere og samarbejdspartnere vigtigere end nogensinde.

Hvad viser I frem af nyheder på jeres stand?
Vi glæder os til at præsentere vores seneste nyhed, som er en piktogramkalender. Den skal gøre hver­dagen nemmere og mere overskuelig for hele fami­lien. Den er lavet, så selv mindre børn kan få glæde af den. Vi er enormt stolte over at have skabt et produkt, som også kan hjælpe børn og unge med diagnoser som ADHD. De fleste piktogrammer er udskåret af rester eller afskæringer fra vores produktion.

Hvad ser I særligt frem til, når I skal udstille?
Jeg glæder mig til at blive inspireret og få nye impulser. Derudover glæder jeg mig til at komme rundt og se de spændende trendzoner på messen, og så er det jo også altid inspirerende at se, hvordan andre brands har fortolket tidens tendenser, for det er jo det, som Formland kan.

Hvad giver det jer at udstille på Formland?
At være udstiller på Formland giver en uvurderlig god og personlig kontakt til netværk og kunder. Det personlige møde er vigtigt for mig. Og så giver det naturligvis en øget omsætning – det må man jo ikke glemme.

Hvad viser I frem af nyheder på jeres stand?
Vi har lavet en nyfortolkning af vores opvaskestativ, og det er vi meget spændte på at se, hvad de besøgende på messen siger til. På vores andre produkter har vi fundet vores signaturfarver, og dem holder vi fast i, så de er at finde på alle vores kollektioner.