Den danske mode-virksomhed udstiller på Formland for at skabe kontakt til en anden type butikker end de traditionelle tøjbutikker.

Modevirksomheden Cero & Etage, som står bag de tre veletablerede brands Cero, Etage og Lundgaard, glæder sig til endnu en gang at være en del af Fashion & Lifestyle-hallen på Formland Autumn.

”Det er anden gang, at vi deltager på Formland. Vi fik meget positiv respons sidste gang, og vi håber, at responsen bliver lige så god denne gang,” fortæller CCO Claus H. Mikkelsen, som ejer modevirksomheden sammen med CEO Carin Lundgaard, og tilføjer:

”Vi har valgt at udstille på messen i Herning, fordi der kommer mange livsstilsbutikker på Formland, og vi har nogle varer, som egner sig rigtig godt til denne type butikker. Vi håber også, at vi kan friste nogle af dem, som ikke allerede har tøj i deres butik, men som vil kunne få glæde af vores varer.”

Ifølge Claus H. Mikkelsen har der i de seneste år været en brancheglidning, hvor mange tøjbutikker også har fået sko ind, og i modevirksomhedens egne butikker er denne tendens også slået igennem:

”I vores egne butikker har vi blandt andet også ting fra House Doctor og Trademark Living, hvilket er med til at skabe en anderledes shoppingoplevelse.”

 

 

En god og solid leverandør

De to brands Cero og Etage har over en årrække markeret sig blandt de førende inden for kvalitetsbukser med unikke pasformer samt smart og funktionelt overtøj. På Formland vil der blive præsenteret udvalgte styles fra Cero og Etage, men det vil primært være brandet Lundgaard, der vil være repræsenteret på standen.

”Lundgaard er kendetegnet ved moderne strik, hvoraf mange styles er lavet i økologisk bomuld. Brandet har også skønne kjoler og t-shirts i sæsonens farver i sortimentet. Derudover har Lundgaard et fantastisk skjorteprogram med fashionable skjorter, hvor det er muligt med NOOS, så butikkerne kan supplere fra lager i de klassiske farver,” forklarer Claus H. Mikkelsen, som selv vil være at finde på standen under Formland Autumn.

Med et fokus på at designe gode varer til fornuftige priser, hvor der også lægges vægt på ansvarlighed, har den danske modevirksomhed etableret sig som en god og solid leverandør, og fra domicilet i Stilling nær Skanderborg arbejder Cero & Etage på at skabe gode relationer til sine kunder.

”Vi har et stort fokus på vores kunder. Med vores NOOS-program er det ikke nødvendigt for kunderne at sætte varerne ned. Det betyder, at butikkerne har sikker lagerværdi, som de ikke skal nedskrive på,” lyder det fra Claus H. Mikkelsen.

I dag har Cero & Etage cirka 700 forhandlere og eksporterer til 14 lande.

”Det er cirka 65 procent af omsætningen, som går til eksport. Derfor håber vi, at der også vil være udenlandske besøgende på Formland,” siger han og tilføjer:
”Vi tror stadig på den fysiske detailhandel – selvfølgelig i kombination med onlinehandel – men de fysiske butikker vil fortsat være en stærk salgskanal fremover.”

Foto: Cero & Etage