Hos danske Trademark Living får ‘drive in’ en helt ny betydning, når kunderne besøger showroomet og fylder varevognen, for de vil nemlig ikke blive siddende i bilen, men i stedet hente inspiration til deres butikker.  

I sit 500 kvadratmeter store showroom præsenterer Trademark Living en spændende sortiment, der enten kan fuldende interiørforretningen, sætte sit præg på kontorlandskabet og eller skaber stemning i restauranten eller caféen.

”Showroomet præsenterer vores trendige sortiment, der udtrykker råstyrke og funktionalitet – klar til at inspirere og motivere til praktisk innovation i dagligdagen,” fortæller ejer Jan Thormann og tilføjer:

”Vores kunder vil rigtig gerne håndplukke fra vores sortiment og inspireres. Standardløsninger er ikke spændende nok – der skal noget mere wow-effekt over indretningen – og det giver Trademark Living-sortimentet mulighed for.”

Service i højsædet
Handelsvirksomheden Trademark Living har eksisteret siden 2006. Med en fordobling af lagerkapaciteten sidste år har de hos Trademark Living gjort leveringsservicen endnu skarpere.

”Vi har afsat ressourcer til at kunne betjene de af vores både eksisterende og potentielle kunder, som benytter sig af muligheden for at komme til vores rampe og fylde varevognen eller traileren op med ‘goodies’. Vores service- og lagerteam står klar til at hjælpe med pakningen – og sikre, at både du og varerne kommer godt videre herfra,” forklarer Jan Thormann, som danner ledelsesparløb med hustruen Annette.

Trademark Living sælger kun B2B, men virksomhedens webshop gør det nemt for kunderne at finde inspiration og sammensætte det rette varesortiment. Derudover er virksomhedens salgsteam også er klar ved tasterne, så varerne også kan sendes direkte til kunderne.

”Service er mere end blot et buzzword hos os. Det er en kultur og et mål i sig selv. Vi har en dygtig og vellidt organisation, som ønsker at betjene vores kunder med livsglæde – både personligt og digitalt,” udtaler Annette Thormann.