Gennemgående vækst på bundlinjen hos de danske design- og møbelbrands, omrokeringer på posterne og lanceringen af en ny digital markedsplads er blandt de mest læste artikler på 365DESIGN.dk i marts 2021.
365DESIGN har samlet et overblik over, hvad læserne har klikket mest på i årets første forårsmåned. Læs eller genlæs de mest populære artikler herunder:
1 || Kendt dansk designer lancerer en ny digital markedsplads
2 || Designarvinger og partnere: “Vi føler ofte, at vi står med dobbelt så meget viden”
3 || Dansk designvirksomhed fejrer 25-år med lampedesign
4 || Møbelhus åbner dørene i Aarhus med erfaren butikschef
5 || Livsstilsbrand i toppen af dansk vækstlag: Fordobler både omsætning og medarbejderstab
6 || Skagerak henter bæredygtig spidsprofil fra modebranchen
7 || Bundlinjen mere end fordoblet hos møbelhus
8 || Vækstbrand kom positivt gennem 2020 med udvidet team
9 || Abonnementsbevægelsen ruller – bare ikke ind over møbelbranchen
10 || Millionmilepæl: Dansk plakatvirksomhed hæver bundlinjen markant
Foto: Skagerak