Personprofil
Stort brandhouse må se millionunderskuddet vokse
Store investeringer, løbende tilpasninger og en fortsat lav købelyst hos forbrugerne har mere end fordoblet underskuddet hos det jyske brandhouse, der trods alt har formået at vækste en smule på omsætningen.
Oplagt gamechanger eller unødigt ansigtsløft?
Der er mange grunde til at rebrande en virksomhed - og der er lige så mange grunde til at lade være, men er behovet reelt, er der meget at vinde. Det fastslår brandstrateg Rasmus Thomsen, der påpeger, at designbranchen står i en brydningstid, der for mange er oplagt til at gentænke deres brand.
3 Days of Design løfter sløret for de helt store drømme
Bigger than ever. Sådan beskrives den 11. udgave af 3 Days of Design, der finder sted 12. - 14. juni og som ud over opfordringen til at ‘drømme stort’ også byder på et nyt samarbejde med BIG.
F&H viser endnu en gang milliard-regnskab
For første gang i virksomhedens historie er mere end halvdelen af omsætningen opnået udenfor Danmark.