fbpx

Nyheder

Corona har skubbet os fem år frem i tid

Pandemien har ændret vores syn på arbejde, fritid og alle andre udadvendte aspekter af livet. Men mest af alt har vi taget et kæmpe digitalt skridt fremad.


Purpose: Er det vigtigere efter Covid-19?

Hvilken betydning har et klart formål for moderne forbrugere, og har brands, der har levet op til deres purpose i forbindelse med Covid-19, bedre chancer for at udnytte den økonomiske genopretning? Ifølge Adobes nordiske direktør, Franck Attia, vægter forbrugerne et brands handlinger højere end ord. Derfor er evnen til at lytte til sine kunder og ikke mindst tilpasse sig den nye virkelighed afgørende i den kommende tid.


Sikkerhed – den mest relevante del af kundeoplevelsen i 2020

Covid-19 har været hård ved detailhandlen. Det ser bedre ud nu, men kunderne glemmer hurtigt at holde afstand. Og hvad nu hvis Covid-19 kommer stærkt tilbage? Kunstig intelligens (AI) kan måske vise sig på flere områder at være detailhandlens nye bedste ven.


Slå tilbage mod onlineshopping

Man kan se på e-handel som den store trussel mod detailhandel i fysiske butikker, men man kan også vælge at glæde sig over mange nye ideer og muligheder, og se det som inspiration.




Privacy Preference Center