Nationale og internationale brands står klar i det smukke Odd Fellow Palæ til endnu en kurateret Framing-udstilling – denne gang med mere plads og flere udstillere end tidligere.

For fjerde gang slår Odd Fellow Palæet dørene op til Framing – den kuraterede udstilling, som PR-bureauet Samira Kudsk står bag. Her vil 36 danske og internationale brands udstille i de overdådige lokaler i Bredgade. Ifølge Samira Kudsk selv vil dette års Framing være endnu større og endnu mere spektakulært end de tidligere år.

”Vi har vendt det hele på hovedet i Odd Fellow Palæet og har taget helt nye rum i brug, blandt andet den imposante koncertsal. Så rammerne kan simpelthen ikke blive smukkere,” fortæller Samira Kudsk og fortsætter:

“Jeg glæder mig til at byde nye brands velkommen til Framing og er særlig stolt af nogle af de italienske brands, vi har med. Men det er selvsagt også dejligt, at så mange brands fra sidste år har valgt at udstille hos os igen.”

Satser på Framing

Naver Collection er et af de brands, der er med igen. “Alle udstillere og brands på Framing løfter i flok, og alligevel har vi vores eget brand og eget område, hvor vi kan præsentere vores nyheder og den retning, som vi har valgt at gå i år. Det er jo vores vindue ud i verden, både til forhandlere og til pressen,” fortæller adm. direktør, Henning Jørgensen, fra Naver Collection. Hos Eva Solo ser de også frem til nogle aktive dage i Odd Fellow Palæet.

“Som et relativt nyetableret møbelbrand er det vigtigt for os at vise Eva Solo frem i forbindelse med 3 Days of Design. Og her passer vores profil rigtig godt ind i Framing-universet. Både profil, lokation, setup og de øvrige udstillende brands matcher vores høje ambitioner inden for møbelområdet. Vi satser på Framing som en af de vigtigste events, så vi kan komme endnu længere ud i verden med vores produkter,” fortæller Jacob Mohr Hansen, marketingschef hos Eva Solo.