Redaktionen på 365DESIGN har i den seneste tid arbejdet på højtryk for at gøre branchebladet færdigt. Få et indblik i indholdet her.
For fire måneder siden gik vi fra den normale, velkendte hverdag til en forandret verden på et splitsekund. Covid-19-udbruddet har påvirket alt og alle – også design-, møbel- og interiørbranchen.
Budgetterne blev dengang hurtigt skåret til blandt annoncørerne i branchen, og i foråret fik det den konsekvens for 365DESIGN nr. 2 2020, at branchebladet udkom digitalt.
Selv om der spås om en opblusning af virusset, og fremtiden fortsat er usikker, så nærmer vi os alligevel noget, der minder mere om ’normale omstændigheder’ sammenlignet med marts og april. Detailomsætningen er på vej op igen, grænsen til de fleste lande er åbnet op, og vi ser flere og flere folk på gaden.
Derfor udkommer 365DESIGN nr. 3 2020 naturligvis også i trykt form igen. Ligesom vi kender det.
Det er dog tydeligt, at alting ikke helt er ved det gamle endnu. Efteråret plejer som regel at stå i messernes tegn, men sådan bliver det ikke i år. De fleste messer er nemlig på grund af Covid-19 blevet aflyst og udskudt til næste år. Der er dog få messer, der har formået at tilpasse sig omstændighederne, og som afholdes i løbet af august og september. Disse messer kan du læse mere om i den kommende udgave af 365DESIGN, hvor vi også sætter fokus på 3 Days of Design i København med en optakt til designeventen og portrætartikler med nogle af udstillerne.
Trods sundhedskrise og økonomisk krise skal der fortsat tænkes langsigtet. De kommende sæsoner må ikke lide under, at den nuværende sæson er sendt til tælling. Derfor klæder vi dig i 365DESIGN nr. 3 2020 også godt på til sæsonen SS 21 med farver og inspirationsbilleder med udgangspunkt i pej gruppens fire trendtemaer, ligesom du kan læse om syv markante boligtrends til fremtidens hjem.
365DESIGN nr. 3 2020 udkommer den 29. juli 2020, hvor du som sædvanligt også kan se frem til at læse messetillægget til Formland.